Inlägg från: Mickes tös |Visa alla inlägg
  • Mickes tös

bordershop eller calles

Någon som har någon åsikt? Vi har inte varit iväg till tyskland förrut, men har alltid fått känslan att bordershopen skulle vara dyrare, men när jag räknat på det vi ska handla så verkar det inte skilja så mycket (ca 15 . Så nu vill jag gärna ha för- och nackdelar på ställena av er som varit där.

• Svar på tråden bordershop eller calles
  • Mickes tös

ja vi hade tänkt åka till puttgarden. och det var när jag kollade hemsidorna som jag upptäckte att det inte skillde så mycket på de varor som vi var ute efter.

• Mickes tös

har han några bra argument för det då?

• Mickes tös

smidigast är ju ett stark argument, det kan ju vara bra om det är bra skyltat och så också så man slipper leta som en galning...

• Mickes tös

catalina: har också hört att det ska var billigare att åka lite längre in, men för oss är det viktigast att det är smidigt och lätt att hitta, därför har vi riktat in oss på de vad jag har förstått är de stora ställena.

• Mickes tös

nennies: det är ungefär den uppfattningen jag fått från kompisar som varit nere, men samtidigt har det låtit som att bordershopen skulle vara så pass mycket dyrare p.g.a. läget liksom. det var därför jag blev så förvånad när jag jämförde priserna och gärna ville ha lite åsikter från folk som varit där...

• Mickes tös

brudens mamma: tack för tipset får jämföra lite priser

gottelina: ja det är ju inte värt att åka så man missar 3h dealen om man inte tjänar på det, och än så länge verkar jag inte göra det...

• Mickes tös

balinda: Aldis - har de nån hemsida?

• Mickes tös

okej, ja om vi åker till calles kan vi ju titta in där, tack för tipset

Svar på tråden bordershop eller calles