• MrsPink

Naglar Solna/sundbyberg?

Söker tips på Salonger med nagelförlängning i Solna/Sundbyberg.

/JennL

• Svar på tråden Naglar Solna/sundbyberg?
  • Lyckligmamma

Nej gele är hårdare än akryl du måste fila ner utväxten och gele går inte att lösa upp med aceton men det gör akryl!!!

Akryl är skadligare för den egna nageln och gele är mer skonsamt och lúktfritt!

• Mrs Muria

Det finns ett material som hela tiden förstärker nageln under, ett gele som man löser upp varje gång man går och gör återbesök. Bio Sculpture gele heter det.
    Det känns jätte flexibel,mjuk på nageln men otroligt hållbart.

kan verkligen rekommendera det, då jag har gjort naglar länge.

www.beautyandnails.se (dem är bara bäst! )

• MrsPink

De var fina då, men nån dag senare så började de lossna.. och det har aldrig mina gele/akrylnaglar gjort förr!

Idag skall jag iaf gå till Elenas naglar i Rissne, var många år sedan jag var där.. men jag var nöjd då, hoppas de är bra nu med

Annars kanske jag ger B&N ett nytt försök senare.. man vet aldrig..

Mrs Pink : dina naglar ser jätte fina ut på dina bilder!!!
    [/citat]

• Augustibruden 2008

Hur gick det MrsPink m naglarna?

Suzie i Solna har sem. så jag måste hitta ngn annan
    Vet nu ej vem bara...finns många att välja på men vill ha en bra o gelénaglar.

Tips på ngn i närheten av Sundbyberg?

• MrsPink

Jag har nu varit till Elenas naglar och fyllt på oxå.
    Jag är jättenöjd med mina naglar därifrån!!

Jag har alltså hunnit vara dit 2 ggr.. en för att bygga naglarna och sen i tisdags för att fylla på.

• Augustibruden 2008

Ok då kanske jag ska komma till skott o boka naglar nu...hmm tiden går o det är ju sååå skönt m sol & bad nu

• Augustibruden 2008

Har nu bokat naglar nästa vecka o påfyllning dagen innan bröllopet (29/8)hos Elenas naglar

• MrsPink

Augustibruden: Hoppas du blir lika nöjd som jag är med dem

Har bara fyllt på naglarna på ett ställe innan och det vart bara skit..men denna fyllning var nästan bättre än den första förlängninen

• Augustibruden 2008

Ok, jag har bara hört positivt om Elenas naglar
    Fick tips av en kompis oxå.

Tack än en gång- hör av mig när jag varit där på torsdag.

• Anna  Sol

Jag går hos en tjej som heter Marie som hyr in sig på Hårmakeriet vid Medborgarplatsen. Hon är superduper duktig. Hin gör tunna och fina naglar och är noggrann som sjutton. Har aldrig haft en nagel som gått av eller så. Jag går var fjärde vecka. www.pinkynails.se

Jag tror att det kostar 650-720 kr. Fyllning vanlig kostar 360 och fyllning franskt 420. Hon gör även halvfyllningar för ca 200.

Kan verkligen rekomendera henne! Inte Solna/Sundbyberg, men ändå.

Karins nagelhörna i Solna är bra också.

• Hushinia

Tummen upp för www.beautyandnails.se

prisvärda behandlingar och mysig liten salong. elenas nails i Rissne , gud vad stökigt den salongen var, och dem hade inte samma material, älskar bio sculpture gel och jag betalar 450 kr varje månad och dem håller sig super fina.

• Augustibruden 2008

Jag är nöjd m Elena, men lite stökig salong dvs m mkt folk o rörelse hela tiden.
    Såå mkt kunder!!
    Men många är super nöjda o gått hos Elena i flera år o åker fr hela Sthlm till henne.

Anna, har du gelé eller akryl naglar?

Jag har bokat tid för påfyllning (gillar bara fransk manikyr) dagen innan bröllopet.
    Sedan får jag se om jag ska ha kvar naglarna o vart jag fortsätter att gå i så fall.

• MrsPink

Vill bara lägga till att jag nu gjort gelenaglar som är superbra!!! Så det har inte med gelen att göra, utan hur man gör det (hur bra det sitter alltså)..eller kanske vilken sorts gele det är.

Jag gick till en annan tjej pga Elenas hade stängt när jag kunde... hon har jobbat på Karins Nagelhörna förut och har nu öppnat eget på Salong Vintergatan. Superbra verkligen!!

Svar på tråden Naglar Solna/sundbyberg?