• MrsPink

Naglar Solna/sundbyberg?

Söker tips på Salonger med nagelförlängning i Solna/Sundbyberg.

/JennL

• Svar på tråden Naglar Solna/sundbyberg?
  • Virvel

Det kostar 350 kr.
    Augustibruden 2008 skrev 2008-06-28 14:09:32 följande:

Virvel,Oj 850:- är det så dyrt att göra naglar...vad kostar det hos henne att "fylla på" varannan vecka?
  • Augustibruden 2008

Jag måste få tummarna ur idag o boka naglar...tror det blir Suzie i Solna C.

Jag vill göra naglarna dagen innan bröllopet 29/8.

Tror ni det funkar el bör man göra naglarna tidigare?

• Macie

MrsPink; Jag har testat 3 andra salonger och aldrig varit så nöjd med mina naglar som jag är nu.

det behöver inte vara nagelteknolgens fel, kanske materialet inte passade dina naglar (har fått lära mig en del)under dessa år under sökning efter den bästa salongen och naglar som håller sig fina i 3 veckor,och kan bara hålla med Ms Nuria ! Den salongen är såååå bra!

Hon passar tider,jätte snabb och använder det bästa (bio sculpture gel)

Programledaren Josefine Sundström kom in till salongen då jag var där sist och ville boka återbesök till sina bröllopsnaglar då hon aldrig varit med om att dem höll så bra.

Jag går var 4e vecka och får ingen utväxt då jag lägger genomskinligt nagellack 2 gånger i veckan på gelet.

Deras fotvård/pedikyr är också jätte bra (ebba von sydow, katrin schulman, m.m "kändisar" har rekomenderat beautyandnails på sina bloggar)

• Augustibruden 2008

Suzie i Solna C vet jag ej vad det kostar, men oxå omtalad o rekommenderad!

Detta blir ju svårt val för mig...men jag bor närmare Solna C
    Får se hur jag gör.

• csnh4959

Hej!
    Kolla att nagelteknologen har sansa-godkänd utbildining så att ni inte förstör era naglar. Light Elegance gele är super, gulnar inte.

• csnh4959

Karins nagelhörna super! Ligger i Solna

• MrsPink

Macie: Jag har haft gele förr och det var jättebra men denna gång satt det inte alls bra.. svårt att veta vad det beror på men eftersom jag haft det förr och satt bra..

• Robina67

vilket är bäst av gelé eller akryl?

• MrsPink

Robina: Det beror på¨din egen nagel... en del tycker akryl e bättre och en del gele... du får prova dig fram, men gele är lite mjukare än akryl

Svar på tråden Naglar Solna/sundbyberg?