• EnaOline

är jag onormal? (förhållanden)

jag har varit på några parmiddagar, jag har då aldrig blivit utesluten som singel eller nu när jag har ett stadigt förhållande uteslutit någon som är singel? helt sjukt att folk gör sånt?

angående att träffas två gånger i veckan, tycker jag personligen är alldeles för lite, men så länge ni själva trivs med det så why not? vad är normalt och vad är onormalt egentligen?

jag är en väldigt självständig person, och självklart har jag ett liv utöver min pojkvän också, med vänninor, men utöver det så har vi väldigt lika fritidsintressen, vilket då gör att vi väljer att göra dessa tillsammans. vi vill helst vara med varandra så mycket det bara går utöver våra vänner, men det är ju inget som säger eller kan säga att den relationen inte är normal, förutom jag själv, allt är relativt och så länge man själva i relationen känns sunda och trivs med det så är man "normal" ett ord som jag faktiskt inte tycker om...

så lycka till!

• EnaOline

jag har aldrig kallat såna middagar för parmiddagar, jag fattar verkligen inte hur man kan utesluta sina singelvänner?? helt sjukt!

• EnaOline

okey men hur ofta träffas ni?

• EnaOline

men hur ser din partner på det? tycker han att det är för lite eller lagom? det viktiga är ju faktiskt hur ni tycker, skit i vandra tycker, jag tycker det är så irriterande när folk avgör/ bestämmer vad som är normalt/ onormalt, det viktiga är ju faktiskt vad ni tycker. om det inte är ett problem för någon av er så är det ju lungt. Det är ju er relation, men om det är ett problem i er relation då är det en annan historia...

Svar på tråden är jag onormal? (förhållanden)