Jag tycker inte heller att du ska behöva försvara dig, det är ert beslut...folk lägger sig i så mycket dumt som de inte har med att göra!
Hihi, jag diskuterade detta i en annan tråd för ett par månader sen, och då var det ganska många som var helt oförstående för att vi SKULLE bo på hotell, i samma lilla stad som vi bor i - de menade att det är slöseri med pengar eftersom vi ändå kommer dit vid 21-22 på kvällen och knappt hinner bo där. MEN. Orsaken till att vi sover där är att vi har vår egen lägenhet full av släktingar som inte har råd eller kan sova på hotell - mina ganska gamla föräldrar som nog aldrig har bott på hotell i hela sitt liv och blir oroliga av bara tanken, samt bror + svägerska som båda har svåra nackproblem och behöver bra sängar, rätt kuddar osv. Ja, och så deras två tonårsdöttrar. Hur får man en romantisk bröllopsnatt med sex familjemedlemmar i lägenheten? Har sex och tända ljus på balkongen? Näää.
Poängen är att alla har sina egna skäl till att göra saker, och eftersom man ibland vare sig vill eller orkar berätta hela historien bakom sitt agerande så kan folk bli förvånade och undra lite för att de inte fattar. Låt dem göra det, det är inte ert problem och ni behöver inte förklara nånting. Ni kommer ha en underbar natt!