Engångskamera......
Nu undrar jag hur många som ska ha engångskamra på bordet under festen.
Vi kommer att ha ett honörsbord med tre tungor och vi kommer att vara 60 personer.
Min andra fråga är hur många kamror behöver man och vad kostar de?
Nu undrar jag hur många som ska ha engångskamra på bordet under festen.
Vi kommer att ha ett honörsbord med tre tungor och vi kommer att vara 60 personer.
Min andra fråga är hur många kamror behöver man och vad kostar de?
Vi hade 6 kameror.....tre på varje länga på ett U-bord, alltså ingen på honnörsbordet.
Rusta hade då för 29:- och Clas Ohlsson har för 49:- st, engångskameror med blixt.
vi ska ha flera kameror. hade nog räknat med minst två per bord eller kanske 3... fast ingen på honörsbodet.
Måste bara passa på att fråga er som vet. Känns det viktigt att ha matchade kameror från Calligraphen, eller kan man köra på de vanliga färgglada?
Vi hade 8 kameror (ingen på honörsbordet - alla tog på oss ändå) för 85 pers (E-bord).
Verkligen att rekommendera, har faktiskt fått med alla gästerna på kort!
Vi har köpt 10 kameror - skall ha fem tungor. Vi hade inte tänkt ställa någon på honörsbordet.... Vi har köpt våra på Rusta för 29,- st...
Karolin - jag vet inte, men för oss känns det som att vi kan lägga pengar på annat än matchande kameror? Men det är naturligtvis helt individuellt och det viktiga är inte vad andra tycker utan vad ni själva tycker är viktigt!
Är det någon som vet om man kan hitta vita kameror någonstans? Tänkte dekorera dem lite själv och vitt känns ju lite bröllopsaktigt också.
*mickis* - blev det bra kvalitet på bilderna med de billiga kamerorna?? Har också varit runt ock kikat och det är ju en viss prisskillnad mellan Rustas kameror och vanliga från typ Kodak (kostar ca 80-90 kr/st!!).
Ni andra - skriv gärna hur många gäster ni var/kommer att vara också! Lite lättare att applicera till sin egen fest
Jag har köpt 6 st på Rusta för 49kr/st. Jag förstår inte hur alla kan ha hittat kameror för 29kr/st? Inte rättvist ju!
Fru M....
Ja, tycker att fotona blev helt klart godkända. Jättekul att ha nu efteråt, ska till o sätta mig o sortera in i album nu i dagarna :)
Lazy........
vi köpte på mellandagsrean o då kostade dom bara 29:- styck.....;):D