• kassandra

så ledssen!!

här sitter man och planerar ens lyckligaste dag gubben har bruttit benet och det är mycket att planera och få i hopp då rasar allt min morbror (gudfar) kunde ej komma för han är så sjuk i canser och i går ringde min mamma och sa att han låg på akuten för han inte kunde andas ........Jag tycker det är så jobbigt blir så ledsen han bor så långt bort så jag kan inte resa ditt .......

• Svar på tråden så ledssen!!
  • Zozo

Mja och vi är mlyckliga över att vara gravida och svagern planerar stor förlovningsfest, sa har svâgerskan rakat jätte illa ut och blivit allvarligt antastad... Plötsligt ter sig allt annat som petitesser!

• Humlanhubbe

Kramar i massor till dig!Själv förlorade jag min kära mormor i cancer igår..

• Lunia
    Humlanhubbe skrev 2008-06-04 17:28:56 följande:
    Kramar i massor till dig!Själv förlorade jag min kära mormor i cancer igår..
    Bekalagar *kramar*

TS Gifta sig med brutet ben går ju att ordna Men det andra är verkligen tråkigt! Cancer är aldrig roligt! *kramar om*
  • kassandra

Tack för allt ert fina stöd brudar det är så skönt att skriva av sig .Ni är ett så underbart stöd.Tja hoppas han slipper kryckorna i alla fall.

• kassandra

Tack ! Nu i dag ringde jag morbrors fru och hon sa att han kan inte röra sig . han har fått en infektion (han har inget i munförsvar) och han blir inte bättre bara sämre !!Det är så jobbigt man vet ju vart det barkar men man vill ej se det !!När jag blir ledssen så blir jag lustig jag börjar städa,tvätta,vikatvätt diska allt för att inte tänka på det brukar ni göra så? Kram på er

• JohannaTotte

Stora kramar till dig! Jag känner tyvärr igen mig allt för väl då min mamma bli diagnostiserad med cancer för bara några veckor sedan. Då visar det sig att det har spritt sig i hela kroppen och vi har ingen aning om ifall hon kommer klara sig till den 4 Oktober då vi gifter oss. Otroligt frustrerande.

Jag hoppas att du kan rida ur denna storm som en starkare människa! Tänker på dig!

• esset50
    kassandra skrev 2008-06-08 18:01:42 följande:
    Tack ! Nu i dag ringde jag morbrors fru och hon sa att han kan inte röra sig . han har fått en infektion (han har inget i munförsvar) och han blir inte bättre bara sämre !!Det är så jobbigt man vet ju vart det barkar men man vill ej se det !!När jag blir ledssen så blir jag lustig jag börjar städa,tvätta,vikatvätt diska allt för att inte tänka på det brukar ni göra så? Kram på er
    Ja, jag städar också ihjäl mej.

*kram*
Svar på tråden så ledssen!!