hur hög klack är det på din sko och hur många timmar ska du använda dem?
jag söker förbrilt efter skor nu.. nyfiken på vilken klack som de flesta använder.. kan man ha stilett klackar?? aj aja aj haha
jag söker förbrilt efter skor nu.. nyfiken på vilken klack som de flesta använder.. kan man ha stilett klackar?? aj aja aj haha
Jag hade en ca 7 cm hög klack som var lagomt för mig.
Men stilettklack kanske går, tänker bara på om du har fötter som tål det? Annars får du nog rätt ont i fötterna. En del byter ju skor till bröllopsfesten.
Lycka till i skojakten!
Mina skor har hög klack, 10 cm! Jag ÄLSKAR dem=)!Till saken hör att min blivande man är 30 cm längre än jag så med skorna på slipper jag stå på tå för att pussa honom;) Jag kommer att gå i skorna en hel del här hemma innan bröllopet och ska med dem till skomakaren för att "vidga" dem en aning över tårna. Dessutom ska jag köpa partysulor. Jag kommer att ha skorna under fotograferingen och under vigseln...sen får jag se, beror på fötterna. Skorna finns i mitt galleri...
Min älskade är oxå rätt mycket längre än mig. Blir minst 7 cm klack. Skon finns i mitt galleri, även ett par m lägre klack. I fall att jag byter på festen etc. Lycka till!
Jag kommer bara att vara barfota! .....
Men vi är i cypern,o i skandinaviska kyrkan o gifter oss,far sen på middag..Så det är ingen som ser oss...
Känns mysigt o bekvämt .
jag har 3 cm. får så ont i fötter av klackar så dessa är bra,dom ska jag ha på mig hela kvällen
Ska ha ballerina skor... så det kan dansas hela natten lång ;)
Jag har skorna i mitt galleri, dom kankse e 5-7 cm inte mätt dom hehe!
Köpte ett par Tommmy Hilfiger ballerina som jag ska ha när vi kommer till festen
Jag hade ca 7cm och det är jag van att ha. Huvudsaken är att de är bekvâma och att man gatt in dem innan. Jag dansade hela natten i mina - inga problem.
Jag har ingen klack alls och ska ha dem hela långa dagen! Hade inte klarat av en hög eller mellanhög klack mer än några timmar är jag rädd för. Eller så har jag bara inte hittat rätt skor med klack förr. Får jämt så ont i fötterna, speciellt trampdynan framme vid tårna.
Eftersom vi ska gifta oss på gräs, (och jag är kass på att gå i högklackat) valde jag en guldsko med kilklack! inte speciellt hög, kanske 4 cm..men å så underbart sköna, ska ha dom hela dagen...
typ fr. om kl 11.20 iaf och fram till..ja när nu kvällen slutar :D
ska snart lägga ut lite bilder på min sida :)
//T