• Plummis83

Trolltyg i tomteskogen

Jag såg i någon tråd att någon hade den filmen på dvd men hittar inte tråden nu bara för det.

Vill gärna få tag på den filmen då min sambo inte sett filmen och jag skulle gärna vilja ge honom det i present!! Är ju en så go film!!

Någon som kan hjälpa mig vore jag evigt tacksam!!

• Svar på tråden Trolltyg i tomteskogen
  • konichiwa girl

Lady o Lufsen skrev 2008-05-23 11:20:45 följande:

Är nermejjandet av tomtearmén med?
    Japp!
    "Jag mejja ner en hel tomtearmé"
    "Jaså du? Skiljer du inte på en svamp och en tomte?"
    (06:29)
  • Lady o Lufsen

...men då var jag ju inte helt ute och cyklade??? ...eller?

• konichiwa girl

Lady o Lufsen: Nej, absolut inte! Som jag sade, det kom senare!

• Lady o Lufsen

Jajajajaja...du är en tidsfacist!!!

Näe....skoja bara!

konichiwa girl skrev 2008-05-23 11:30:36 följande:

Lady o Lufsen: Nej, absolut inte! Som jag sade, det kom senare!
  • Bluebride

jag har oxå filmen, min svägerska blev överlycklig när hon fick veta att jag hade den så hon la över den på en dvd, lika bra de, då bandet börjar bli dåligt.

Älskar oxå den där dumme f-n "mamma, jag har hittat en hel tomtearmé" & "tyvärr morschan"

• bara jag

Åhh...min favoritfilm som barn! Kommer ni ihåg Onkel Costia? hihi

• Bluebride

jodå, var inte så länge sen vi såg den, killen å jag är jämngamla så vi har sett den båda två. han gillar den. bara 1 mån å 3 dar som skiljer oss

• Tx2

helt sjukt att man fick titta på ett progam med en konstant full tomte och troll som sprang omkring mer el mindre näck

• Emmas syster

lite trist att det svenska originalet har försvunnit så det inte finns några bra kopior på den...

Det är många år sen den gick på jul nu va? har dålig koll har den gått de senaste tio åren har jag missat det i alla fall...

• Fjosok

Är ni alla sjuttiotalister eller vad? ;)

• konichiwa girl

Fjosok: Jag är så mycket sjuttiotalist att det stänker om det!

*nynnar*
    Ninaninnanananinanananina
    Nanananininananananininanananina

• Plummis83

Åhh, den filmen är så gullig och rolig!! Önskar verkligen att jag kan få den på dvd!!!

Tror nog att min sambo kommer tycka att den är löjlig men jag älskar den filmen!!!

• Lady o Lufsen
    ...nynnar med i melodin... ...men han hade en fin soffa (eller var det bara en fotölj?)
    konichiwa girl skrev 2008-05-24 00:38:28 följande:
    Fjosok: Jag är så mycket sjuttiotalist att det stänker om det!*nynnar*NinaninnanananinanananinaNanananininananananininanananina
  • Bluebride

jag är 80-talist. tyvärr kommer den ju aldrig mer sändas, så jag är glad att jan hann spela in den innan den försvann. sista gången den visades kanske var mellan 87-89

• ingenjörsbruden

konichiwa girl skrev 2008-05-24 00:38:28 följande:

Fjosok: Jag är så mycket sjuttiotalist att det stänker om det!*nynnar*NinaninnanananinanananinaNanananininananananininanananina
    Hette den inte Boktipset eller nåt sånt?!

Starka minnen av den soffan!!
  • Boxerbruden

Jag är rätt säker på att den hette Boktipset.

• Bluebride

detta menar ni

vår favorit

• Fjosok

Har redan upplyst några om det, men melodin han gnolar är inget han gnolat fram själv. Det är en lite svårtydlig version av "The Swiming Song" and Loudon Wainwright III

Nynna med

• Krystal

En till här som har den på dvd... syrrans ex fixade den för några år sedan...

Svar på tråden Trolltyg i tomteskogen