• Plummis83

Trolltyg i tomteskogen

Jag såg i någon tråd att någon hade den filmen på dvd men hittar inte tråden nu bara för det.

Vill gärna få tag på den filmen då min sambo inte sett filmen och jag skulle gärna vilja ge honom det i present!! Är ju en så go film!!

Någon som kan hjälpa mig vore jag evigt tacksam!!

• Svar på tråden Trolltyg i tomteskogen
  • Lady o Lufsen

Ja, jag ska ju inte ta gift på det här men i min lilla värld (med tomtar på loftet ) så står han med en påk och slår sönder flugsvampar i skogen...är jättestolt och säger till sin mamma det jag ovanför skrev...men jag kan vara helt ute och cykla...har bara sett den typ 20 gånger...
    konichiwa girl skrev 2008-05-23 11:03:48 följande:

Lady o Lufsen: Fast han säger faktiskt "Öhö! En hel tomtearmé" när han hittar ett gäng svampar i skogen.
  • konichiwa girl

Ja, han säger det också! Fast det är lite senare.

• ingenjörsbruden

konichiwa girl skrev 2008-05-23 11:03:48 följande:

Lady o Lufsen: Fast han säger faktiskt "Öhö! En hel tomtearmé" när han hittar ett gäng svampar i skogen.
    Ja jag är nästan hundra på det också....har dock inte sett den 20 ggr...

Men det ringer en liten klocka....tror att han är stolt o berättar för Moschan osså!!
  • Lady o Lufsen

Aha...okey
    Du har säkert rätt- som sagt, jag kan inte ta gift på det

konichiwa girl skrev 2008-05-23 11:07:45 följande:

Ja, han säger det också! Fast det är lite senare.
  • Lady o Lufsen

Nu kapar jag ju tråden och dess innebörd rejält men...brukar någon av er titta på Karl-Bertil Jonssons julafton??

(från det helt ena till det helt andra...)

• Mikabella

Vill oxå ha den!! Den är underbar. Vet att det företaget som ägde filmen/rättigheterna gick i konkurs, var sura o vägrade lämna ifrån/sälja sig upphovsrätten.. Grrrr dumma dom!! Åh vill ha den!

• konichiwa girl

Hahaha, jag är så nördig att jag var tvungen att leta upp det!

05:25

• Lady o Lufsen

Det var väl inte nördigt!!!!?????
    Det var ju jättebra!!!!

konichiwa girl skrev 2008-05-23 11:16:10 följande:

Hahaha, jag är så nördig att jag var tvungen att leta upp det! www.youtube.com/watch05:25
  • Lady o Lufsen

Men skit...nu har gubben plockat ut nå´n kabel igen...inget ljud ...vad säger dom nu?

• Lady o Lufsen

Är nermejjandet av tomtearmén med?

Svar på tråden Trolltyg i tomteskogen