Vinterbröllop 08/09 nr 2
Vår gamla tråd stängdes. Dags för en ny...
Vår gamla tråd stängdes. Dags för en ny...
Nancy Drew skrev 2008-08-15 09:02:34 följande:
Vargtass: du kan inte tänka dig att beställa från nätet? du provar ut en modell i butik och ber en som gör ringar i palladium att göra den i palladium`?
Jaha brudar.. Här kommer jag med dagens bomb då.. För ca 1,5 timme sen fick jag sparken från mitt jobb pga att det inte fanns tillräckligt med pengar. Sitter här och bölar som en gris och bara känner mig uppgiven. Om två veckor har inte jag något jobb. Det var det bröllopet det. Tur att man inte hade hunnit säga det till någon. FAN FAN FAN!!!!!!!!!!!!! Det var bara för bra för att vara sant. Vantrivdes i många år på mitt gamla jobb och nu när jag hittat ett nytt (jobbat där sen i mars) och trivs KANON med allt och alla då har dom inte råd med mig.
Bröllopet går ju att rädda om jag får ett nytt jobb typ NU men hur troligt är det.. Hade sökt hur mycket jobb som helst när jag fick det här.. Chefen vart oxå ledsen. Absolut inte hans fel (jobbar i en järnhandelskedja) och det var ju ändå skönt att höra att det absolut inte var fel på mig heller. *LEDSEN*
Hoppas eran dag varit 1000 gånger bättre än min..
:(
Vargtassa: Stoooor kram. Shit vad tråkigt. Beklagar verkligen! Hoppas innerligt att du får ett nytt jobb snart så att ni får ihop det. Kramisar
Vargtassa: Vad tråkigt! Jag känner med dig! Hoppas du hittar något nytt snart.
Vargtass: Nej shit var tråkigt. Beklagar. Många kramar till dig.
Fy vad hemskt!! Hoppas du lyckas få tag på något nytt snart. Håller tummarna!
Vargtassa, ush vad jobbigt, förstår att du är ledsen. Jag har inte heller jobb snart. Har bara projekt och det går ut sista augusti, men vi har sparat pengar och min sambo har jobb så det blir bröllop iaf för oss. Ni kanske kan minska budgeten lite?