• Tessan K

Presenter till tärna,bestman o toastmastrar

Hej!

Vi vill gärna köpa någonting till vår tärna,bestman och våra
    toastmastrar. Är det någon som har lite bra ideér? Alla tips är välkomna!

/Therese

• Svar på tråden Presenter till tärna,bestman o toastmastrar
  • Dubbelbröllop2008

Hej, vi har bara toastmastrar men vi tänkte ge dom presentkort på en massage (kusinen är massör), kanske lite vin o så o lägga allt i en korg.

• MyStyle

oooh, vilken bra tråd!!! Jag vill oxå ha tips!!!

• MyStyle

puffar upp tråden lite...

• Intresserad

vi gav inte något till våra"hjälpredor"
    tycker att det e en ära som de får och därmed behövs ingen present..

klänningarna fick dock tärnorna samt hår uppsättningen...

annars inget mer än TACK!!

• Mikabella

Jag ger mn tärna de smycken som hon skall bära på min bröllopsdag :) Bestmannen skall få en riktigt fina cigarrer, Vi vet inte vad vi ska ge t.master/madame (som oxå är värdpar). Jätte svårt. Är ett sånt där par som har allt! Å då snackar vi allt!

• tofflisar

Tärnorna får smink/håruppsättning. Ev. ska jag köpa halsband till dem också. Värre är det med toastmaster och toastmadame. Vill ge något fint till dem eftersom de hjälpt oss så mkt.

• Mikabella

Puffar lite för tips till "de som har allt".

• BettyB

Min 12-åriga brorsdotter ska få ett set med halsband och örhängen. Brorsan ska vara toastmaster och vi ska nog bjuda ut honom och flickvännen på restaurang el. dyl.

• BettyB

Hoppsan! Glömde skriva att brorsdottern ska sjunga under vigseln. Hon får halsband o örhängen som tack.

• Catalina

Vår tärna får en brudpåse med ett pärlhalsband med tillhörande armband och örhängen,tiara och tärnbuketten. Hon är också vår toastmadame. Vår bestman och toastmaster har vi inte bestämt vad vi ska ge. Det kanske blir en konsertbiljett och något mer.corsaget ska han givetvis få.

Svar på tråden Presenter till tärna,bestman o toastmastrar