• polisbil

Ålder

Hur gammla är ni när ni gifter er ?

Vill ha stöd iom att jag själv är väldigt ung :| Hjälp

Hur känns det för er? naturligt? konstigt?

• Svar på tråden Ålder
  • Lev livet som du borde ha gjort

Hur gammal är TS?

• Lev livet som du borde ha gjort

Ser att TS inte skrivit något sedan första sidan, har hon lämnat oss?

• enmi

Jag kommer att vara 21 och min man 24. Set känns helt naturligt för oss, och förhoppningsvis för våra släktingar och vänner coskå, fastän vi alltid fått stå ut med folks tvivel. Vi blev ihop när jag var 16 och han 19 och har vart sambos sedan dess och det känndes då som om alla bara gick och väntade på att vi skulle göra slut och inse att man inte kan hitta den äkta kärleken under gymnasietiden. :P
    Nu är jag 19 (fyller 20 om några veckor) och planerar min bröllop för fullt, som ska ske sommaren 2009.

• Stockholm09

Hon: 25
    Han 30
    Dock gifter vi oss nästa år och fyller båda strax efter :)

• gekas

Jag 28 och han 33 när vi gifter oss. Har varit förlovad 10 år och har två barn ihop. Fick konstiga kommentarer när vi förlovade ( då var jag 18 och han 23) men nu är det inga kommentarer alls. Alla tycker att det var verkligen på tiden:)

• smörbullen

Jag är 35 och han är 40 (har varit gift innan). När vi gifter oss vilket blir 2009 så har vi varit tillsammans i 2 år och 8 månader. Våra familjer tyckte att det var lite tidigt att förlova sig efter bara 1 år och nu när vi kommer att skicka ut inbjudningskorten får dem väl en chock.

• Danielaa

Jag kommer va 24 å sambon 28 när vi gifter oss. Vi gifter oss 2 maj 2009.

• fromheretoeternity
    Danielaa skrev 2008-06-23 20:25:30 följande:
    Jag kommer va 24 å sambon 28 när vi gifter oss. Vi gifter oss 2 maj 2009.
    Vi är ungefär lika gamla som er! Hur länge har ni varit ihop resp förlovade?
    Kram kram
  • Ninnispinnis

Jag 31, M2B 33 när vi gifter oss i augusti. Har varit tillsammans i 9,5 år, så det är på tiden...

• ninnabell

jag är 41 och min blivande 44 år när vi gifter oss

• strommis

jag 27
    han 32
    varit tillsammans snart 8 år,+2barn.

• JohannaoBjörn

Han är 23 och jag 22

• MissieA

Han: 23

Jag: 22

Det känns helt naturligt och självklart

• Helena Johansson

Jag: 27
    Han: 29

Förlovade sedan 5/12 07 (gifter oss 6/9-08)

• lillaj

Jag fyller 30 strax innan bröllopet som är i augusti och sambon är 31 och fyller 32 i november.

• matildaochniklas

Jag kommer att vara nyss fyllda 21 och han blir 25 två veckor efter bröllopet. Känns väldigt naturligt för oss

• MarianneL

Jag kommer vara 24 och han med.

• IdaÄlskarLennart

Jag är 20år och det känns helt underbart. han kommer dock vara 35 nästan 36. Han fyller 36 i oktober och vi gifter ossi augusti.

Svar på tråden Ålder