• polisbil

Ålder

Hur gammla är ni när ni gifter er ?

Vill ha stöd iom att jag själv är väldigt ung :| Hjälp

Hur känns det för er? naturligt? konstigt?

• Svar på tråden Ålder
  • DanKat

Jag kommer vara 24 och han 26 när vi gifter oss nästa sommar. Jag har alltid tänkt att jag vill gifta mig i ungefär den åldern, så jag tycker det är helt perfekt! Men det är förstås jätteolika för olika par, vissa vill vänta tills dom ä 40 medan andra gör d när dom ä 18 Hade en kompis tidigare (ingen kontakt med henne nu längre) som gifte sig när hon var 18 (hennes man är i ungefär samma ålder), och jag tvivlar inte en sekund på att dom visste vad dom gjorde och var mogna för det! Det beror helt och hållet på paret, det kan funka precis lika bra även om man gifter sig ung!

• FruRålin080808

Jag är 38 och min blivande 30 när vi gifter oss. ålder spelar mindre roll! Man ska göra det man känner är rätt i hjärtat;)

• MissieA

Jag kommer vara 22 och min m2b 23.

• baby78

Jag kommer att vara 30 och min sambo 35. Men... min bror gifte sig förra sommaren. Han var 22 och min svägerska var 21. Först tänkte jag att de var alldeles för unga, tills jag insåg att de verkligen tänkt igenom det hela. Trots sin ålder är de verkligen mogna. De hade innan varit tillsammans i ett och ett halvt år, så ingen lång tid alls. Men ju mer jag ser dem tillsammans förstår jag att de visste vad de gjorde. I sommar får de sitt första barn och inget känns mer rätt. Låt ingen annan påverka, gå på det som känns rätt för dig!!

• Gizmos

Bada 27

Har visserligen inte last alla svaren, men det verkar inte sa vanligt att bada ar lika gamla...

• gustafmatilda

Jag kommer att vara 23 år och en vecka, min karl kommer att vara 24 år. Detta är ett väldigt naturligt steg för oss. Vi har varit tillsammans i knappt tre år och förlovade i två.

• April2oo9

21 (22 dagen efter) och han 25

Svar på tråden Ålder