• Gottekorven

Romantisk disney sång??

Hej!
    Älskar disneyfilmer och denn musiken, men har bara koll på de äldre filmerna. Är här någon som vet någon romantisk disney sång som kan passa på ett bröllop??

• Svar på tråden Romantisk disney sång??
  • Marsaphir Marlean

Vildalila Den ÄR vackrare på svenska. Funderade starkt på att ha den på mitt bröllop, men det blir inte så.

Här kan ni alla lyssna på den:

• yoyoandDave

You´ll be in my heart med Phil Collins ska vi ha (Tarzan)

• Bride in England

Hur ljuvlig ar inte denna

Onskar bara jag kunde fa tag i den pa nat satt - har kontaktat han som spelar genom webbsidan men inget svar

• Kärlek ger näring åt själen

Jag älskar beauty and the beast! Den är sååå fin.. Fast på Engelska

• Annis Valentin

Min sambo vill tvunget ha On my way från Björnbröder som utgångsmusik. Har lyssnat på youtube nu hur många gånger som helst, texten passar jättebra när man ska ta de första stegen ut i livet som äkta par tycker jag. =)

Den är också fin
    Annis Valentin skrev 2008-05-17 02:06:22 följande:

Min sambo vill tvunget ha On my way från Björnbröder som utgångsmusik. Har lyssnat på youtube nu hur många gånger som helst, texten passar jättebra när man ska ta de första stegen ut i livet som äkta par tycker jag. =)

Hmm lyssna på den precis.. ush jag sitter med tårar i ögonen.. *S* jag tycker den filmen är såå fiiin
    Annis Valentin skrev 2008-05-17 02:06:22 följande:

• Cajjo83

Säkert jättevanlig låt, men
    Can you feel the love tonight - Elton John

Det är väl mitt tips just nu.. hehe!
    lycka till!

• Krystal
    ugla skrev 2008-05-13 10:33:43 följande:
    nån som vet var ja kan höra en doft av kärlek altså den svenska.
    är det denna du menar?

• fromheretoeternity

Jag tycker om "Part of your world" från Lilla Sjöjungfrun

Svar på tråden Romantisk disney sång??