• Brud 080823

Skulle ni bli besvikna?

Satt just och kollade mitt härliga jobbschema för i sommar,och insåg att det är bara två lördagar som är möjliga för mina vänner att anorda möhippa för mig.
    Men sen kom jag tänka på..jag kanske inte bli hippad. Det är kanske inte någon som dra igång det. Skulle ni bli besvikna om ni inte blev hippade?
    Jag tror jag skulle bli det,jag förväntar mig tyvärr det lite att jag ska bli det. Mailade min bästa vän vilka helger jag var ledig,utan att låta som "de här lördagarna kan ni hippa mig" för att hon skulle veta.
    Fick till svars,åhh vad tråkigt..då får vi se till att gå ut och dansa någon helg innan ditt sommarschema börja...Hmmm undrar om hon fattade "vinken". Jag hoppas jag blir hippad!!

• Svar på tråden Skulle ni bli besvikna?
  • 20080802

Känner mig en liten smula korkad och väldigt nyfiken: Jag förstår INTE vilken sorts dans du pratar om!??

Juliazzb25 skrev 2008-05-08 15:26:47 följande:
    ...VI fick gå genom sjukhus koridor för att komma till den lokalen där jag fick prova på att dansa liten ( HEHE ) dans om ni fattar vad jag menar sen åkte vi på spa och efter spa så hade de bokat middag på en av mina fav restauranger och sen gick vi ut för att dansa...
  • Juliazzb25

jag fick lära mig stripp dans hehe:)
    skit kul var det....

sen fick jag prova på argentinsk tango men det inte lika kul...

Jag tror att min man uppskattade den andra dansen mer...

• 20080802

Aha!! ...och jag som brukar skryta med att jag har bra fantasi för sånt!

Jag misstänker att du menar att din man uppskattar den FÖRSTA dansen mer. Argentinsk tango är ju svårt!!

• Juliazzb25

Argentinsk tango är verkligen jätte jätte svår men det var kul att prova...

• Schatzilein

Åh, vad jag känner igen mig. Tänkte först att det inte spelar någon roll om det blir något eller inte. Men allt eftersom tiden har gått inser jag att jag skulle bli grymt besviken. Nu har jag dock känslan att tärnorna kokar ihop något, så det lär jag inte bli. :)

• peas

Jag skulle bli väldigt besviken. Tyvärr har jag en känsla av att jag inte kommer bli hippad. Mina 2 närmaste väninnor är ganska upptagna framöver innan bröllopet.
    Den ena åker snart utomlands, och den andra jobbar nästan varje helg.
    Min m2b är jag helt säker på att dem kommer göra något för.

• Fröken Larsson

Jag har valt mina brorsdöttrar, ca 17 och 15 år, som tärnor. Tyvärr tror jag inte ens att de har tänkt tanken på möhippa även om jag har varit listig och skickat dem länkar på vilka uppgifter som tärnor traditionellt brukar få ta på sig.

Alla tankar de har kring bröllopet är väldigt självcentrerade och kretsar kring vilka klänningar de ska bära, vilka skor, hur de ska ha håret... *suck* De är världens goaste tjejer och jag ville verkligen ha dem som tärnor, men de känns lite för unga för att ta på sig det ansvar som planerandet för en möhippa innebär. Och tjejkompisar har jag knappt några i övrigt, bara killkompisar. Vad gör man?

• madeleneodaniel

En tråd för mig!

Får jag yppa min oro??
    Jag är til 99,9% säker på att jag inte kommer att få någon möhippa! Å det vill jag!! Jättegärna! Jag vill bli kidnappad o överraskad och busad med!
    Usch vad jag känner mig som en barnunge men jag vill verkligen ha en möhippa!

• SaraAngelica

Jag vill inte bli hippad och kommer inte att bli det heller och det känns verkligen skönt att slippa ångesten som ni andra verkar dras med. Jag hoppas att ni alla blir hippade och att det blir så roligt som ni hoppas på.

• Pyron

Jag tror inte att jag kommer bli hippad. Vi bjuder nästan bara släkt och jag tror inte det är nåt dom skulle göra.
    Lite trist känns det. Det hade varit roligt.

Svar på tråden Skulle ni bli besvikna?