• lillan31

Vad är "normalpris" för en bröllopstårta?

Vad kostar era tårtor per bit? Intressant att jämföra.

• Svar på tråden Vad är "normalpris" för en bröllopstårta?
  • MatchlessLady

47 kr biten, inkl provsmakning, specialgjord caketopper, lån av ställning och leverans av tårta.

• Kakan Mascha

våran kommer kosta en hemsida som sambon gör till sin bagar-kompis! =)

• GME76   080802

25:-/bit för en jordgubbstårta. Vi fixar egen caketopper...om vi ska ha ngn.

• lillaj

Vi kommer betala 55 kr/pers inkl kaffet.. Vi ska diskutera smaker på fyllningar/moussar så sort vet vi inte än.

• Catalina

Vi får betala 23:-/bit....Tårtan är en dröm....vit marsipan,vita rosor,bågar i glasyr o pärlband runt tårtan i nerkant.....trappställningen o kylboxen får vi betala en dep.avgift på 500:- som man får tillbaka när man lämnar tillbaka den.

• brumme lisa

Har en kompis som gör och vi betalar ca 20:-/bit, beror lite på fyllning så jag har inte fått slutpris... när jag läst lite här känner jag att vi har fått ett bra pris
    Har inte kollat så mycket innan eftersom jag redan vid förlovning sa att hon skulle få göra den!

• Waersta

18:- biten, vanlig tårta för någon, bröllopstårta för oss.

• Sebastiána

Något ställe som gör GODA och vackra bröllopstårtor i Göinge-trakten?

Kram/S

• Kärlek ger näring åt själen

Vi betalar runt 30-35 kr biten.. har iofs inte bestämt vilka vi ska ha än.. men de ligger runt där..

• Snäckan4

Någon som har hittat ett bra pris på tårta i Lunda-trakten? Jag har hittat för 35-39 kr men skulle vilja komma ner lite lägre.

Svar på tråden Vad är "normalpris" för en bröllopstårta?