Vad är "normalpris" för en bröllopstårta?
Vad kostar era tårtor per bit? Intressant att jämföra.
Vad kostar era tårtor per bit? Intressant att jämföra.
vi betalar 25 kr biten
35 kr biten tar de på det enda konditoriet på orten där vi ska gifta oss....vet inte hur avancerade tårtor man får för det priset heller men det lät som om man kunde välja fyllning ganska fritt o så.
jag har pratat med ett jättemysigt café här söder om söder och de tar runt 30 kr biten vilket är toppenbra pris i sthlm.
hörde om en tjej som gör sina tårtor hemma i köket, endast till vänner och bekanta som hobby och utan f-skattesedel eller ngt för 45 kr biten (!!!) DET tycker jag är jäkla mastigt!!
fast där får man ju tänka lite annorlunda. om det inte är massproducerat behöver pengarna ramla in lite fortare. tycker det är helt logiskt och förklarligt att det kostar mer om man gör det hemma i sitt kök än på konditori faktiskt.
Vi betalade 25:- biten. Vit prinsesstårta med chokladmousse och hallon som fyllning. God!
Lillian Jag ska ha en sugarpastetårta som är jättefin, får låna en tårtställning med fontän under och i fontänen ska vi ha mörklila vatten... då det är en av våra färget. Jag bor i Skövde.
Färger even.
Billiga tårtor i skövde alltså! Det var ju du och Marsaphir Marlean som betalade så bra pris för era tårtor...o båda kommer från skövde...Här i Örebro känns det mesta relativt dyrt...Kläder, blommor och så tårta...
Vi ska ha en moussetårta som kostar 45 kr biten och då ingår ställning att ha tårtan på.