sommar brudar 2008 luleå
hejsan alla luleå brudar hur går det för er skriv gärna lite här jag ska gifta mig 2008.08.30 i råneå kyrka.Ska vi ha en luleå träff så hä på vårkanten kanske och prata bröllopstips och ideer?
hejsan alla luleå brudar hur går det för er skriv gärna lite här jag ska gifta mig 2008.08.30 i råneå kyrka.Ska vi ha en luleå träff så hä på vårkanten kanske och prata bröllopstips och ideer?
Det blir domkyrkan i Luleå
Kassandra: Det är helt otroligt att jag ska gifta mig på lördag. Tiden har gått sanslöst fort. Det mesta är fixat. Tror jag Har försökt lägga ut några bilder på klänningen och nånting som liknar min brudbukett i galleriet.
Vi gifter oss förresten i Nederluleå kyrka.
DAA : gifter ni er på lördag!! men du grattis o så roligt.
Spännande !!det är en vacker stor kyrka!
Tack.
Och det är en mycket vacker kyrka. Vi var där igår och kollade med fotografen (en kompis). Det blir som verkligt på nåt sätt
Hur går det för dig med planeringen? Ett tips: 30 augusti är jättesnart
hej Lule brudar.. jag är en Pite brud men ville så gärna vara med i erat samtal då de är så nära ;) själv blir jag lyckligt gift i piteås stadskyrka den 17de augusti -08 =) har ni bild på eran klänning ? Jag har en bild på min i galleriet fast jag ska ha rosa där de är rött på den klänningen. Den är köpt på Cinderella i piteå =)
Kul med en Pitebrud! (borde väl egentligen vara det själv med tanke på mitt ursprung, men men... )
Jag har också köpt min klänning på Cinderella.
ooh, va kul. har du bild på den ? klänningen alltså..
vilket är datumet då?
Klänningen finns i mitt galleri och den ska användas nu på lördag...! Hick.
Din klänning är jättevacker. Och grattis till det kommande bröllopet.
Hej!
Jag ska gifta mig den 12 juli i Domkyrkan i Luleå . Nu är det bara en månad kvar, har planerat sedan augusti...
Ida och Daa, jättefina klänningar båda två!
Tyvärr har jag inte lagt in något kort på min klänning, min blivande får inte se den. Jag går in med pappa i kyrkan så det ska vara en överaskning. Lovar dock att sätta in foton efter vigseln.
alltid roligt med överraskningar ;) min blivande har sett klänningen på bild, men ska inte få se den på riktigt förens när jag kommer in i kyrkan..
eftersom att jag och min pappa inte har någon kontakt så blir det min mamma som "lämnar" mig =)