sommar brudar 2008 luleå
hejsan alla luleå brudar hur går det för er skriv gärna lite här jag ska gifta mig 2008.08.30 i råneå kyrka.Ska vi ha en luleå träff så hä på vårkanten kanske och prata bröllopstips och ideer?
hejsan alla luleå brudar hur går det för er skriv gärna lite här jag ska gifta mig 2008.08.30 i råneå kyrka.Ska vi ha en luleå träff så hä på vårkanten kanske och prata bröllopstips och ideer?
någon som vill prata lite bröllop kanske ?
hej, Jag pratar gärna lite bröllop. Det är inte så många från Luleåtrakten här...
hejsan leeeloo kul med en luleå brud värkade so jag var själv!
hihi.När och vart ska du gifta dig ? Jag ska gifta mig i råneåkyrka 30 augusti . mina två barn ska vara näbb och maskalk .Längtar så!! Myket att tänka på...
hejsan idag har jag fyndat ett armband i strass 20 kr och linnnekostym 50 kr till min son. Och nu ska jag heja på team brolle i körslaget . Vilken härlig dag det har varit solenskiner och vilken värme !
Jag bor i Luleå och ska gifta mig i Stockholm om 1 ½ månad. :)
varför ska du gifta dig i stockholm ?om du bor i luleå . roligt vart ska du ifta dig?
Jag och min blivande kommer båda från Stockholm så all släkt finns där nere. Vi gifter oss på Domaruddens friluftsgård på en brygga vid vattnet.
det låter under bart !
o nej räcker det inte med att jag har magsjuka och är helt slut ! Nu rinde jag till kondiset för att boka tid att bestämma hur tårtan ska vara och då säger en telefonsvarare att dom har lagt igen vart ska jag nu hitta en bröllopstårta i luleå till rimligt pris ? urk jag orkar inte tänka just nu måste gå och sova!Om ni har tips så vore jag tacksam !
Ringde ateljen där jag skulle hyra underkjolen och hon sa nu att hon kan inte hyra ut åt mig för att jag ej köper hyr brudklänningen hos henne ! urk så sa hon ej tidigar när jag frågade då sa hon att det var bara att boka JAG BLIR GALLEN!!!