• Vinnaren

Gott bubbel!!!!?????

Jag vill ha små flaskor med något mousserande att skåla i. Är dock helt tappad på den fronten!
    Någon som kan tipsa om något gott bubbel på småflaskor??

• Svar på tråden Gott bubbel!!!!?????
  • Vinnaren

Tack snälla för alla tips!

• BlivandeFruJohansson
    Munchkin skrev 2008-04-18 19:22:04 följande:
    Jag gillar Asti Martini, men även Asti Cinczano funkar
    Supergoda!!
  • Munchkin
    BlivandeFruJohansson skrev 2008-04-19 09:58:29 följande:
    Supergoda!!
    ja visst är dom? Funderar på att köpa en flaska asti martini bara till mig och min blivande till bröllopet eftersom mina föräldrar som fick stränga ordrar om att INTE shoppa bubbel i tyskland om de inte fick fatt i asti martini ändå köpte nåt helt annat *suck*
  • BlivandeFruJohansson

Mysigt om man ska ta foto ute i de gröna att ha champagne att skåla i, eller nån annan dryck! Gott me

• Aleta

Jag berättade för m2b om din flaska med sugröridé och han tyckte det var toppenkul!
    En fundering bara som vi båda fick, blir det inte väldigt kallt att hålla i flaskorna?

• Juniphé
    Aleta skrev 2008-04-19 20:55:00 följande:
    Jag berättade för m2b om din flaska med sugröridé och han tyckte det var toppenkul!En fundering bara som vi båda fick, blir det inte väldigt kallt att hålla i flaskorna?
    Har du aldrig köpt en iskall läsk på flaska som du druckit? Tror inte det är ngn fara... drycken är ju inte djupfryst
  • bruden08

Kul idé men tror ni inte det blir MYCKET dyrare att göra så? vad kostar en liten flaska?
    hur många glas får man av en stor och vad kostar den?

• Aleta
    Juniphé skrev 2008-04-19 22:20:02 följande:
    Har du aldrig köpt en iskall läsk på flaska som du druckit? Tror inte det är ngn fara... drycken är ju inte djupfryst
    Jo, men är det jättekallt brukar jag vilja ställa ifrån mig den. (Är väl känslig )
  • BlivandeFruJohansson

Liten fråga bara: Vem öppnar flaskorna?? Tråkigt om man öppnar för många så de blir över Går ju inte att spara..

• Kirsto

Jag gillar inte alls Asti, tycker den är för söt. Chapel Hill däremot är grejer för min gom det! Den mest prisvärda drycken på systemet.

Svar på tråden Gott bubbel!!!!?????