• Fröken förväntan

Hjälpas åt med gästpresentationerna!

Tjo.

Ibland tryter fantasin även hos den mest kreativa. Därför tänkte jag att vi kunde hjälpas åt med gästpresentationerna till festhäftet! Nog borde några av våra gäster ha samma yrken och liknande intressen.

Jag stoppar in de jag har gjort hittills... varsågod att sno och komma med idéer

• Svar på tråden Hjälpas åt med gästpresentationerna!
  • mysifer

ja så känner jag med. men man får kanske luska lite och försöka komma på nåt som de brukar göra gemensamt åtminstone. annars blir det ju ganska stor skillnad om man skriver jättepersonligt på vissa och så bara en rad om sambos/flick-/pojkvänner

Humlanhubbe skrev 2008-04-17 15:58:19 följande:
    Jag har vart på bröllop där de skrivit typ 'Pelles flickvän/sambo som/med..blabla..' Lite opersonligt kanske,men om mna inte vet nåt specifikt om personen är det svårt att spinna loss i nåt personligt ordbajseri ..
  • Humlanhubbe

ja det är sant..kanske känns lite trist för den som inte får en personlig o genomtänkt liten snutt i programmet

• lindahallman

förhoppningsvis kan man komma på något som de gillar eller något sånt.

• lindahallman

Brudens syster som känner bruden bättre än de flesta, är inte rädd för att prova nya saker eller åtminstone testa

kan man skriva såhär eller låter det konstigt?

• mysifer

du skulle kunna ta bort "prova" eftersom det är samma som testa.

• lindahallman

ja en de låter ändå lite konstigt ja får väl helt enkelt komma på en ny

• mysifer

nej jag tyckte det var bra om du skriver
    "brudens syster som känner bruden bättre än de flest.
    är inte rädd för nya saker, eller åtminstone testa."

• lindahallman

okej nu skrev jag om den såhär blev den och så får den nog va i fortsättningen om jag inte kommer på något bättre

Brudens syster känner bruden bättre än de flesta, är inte rädd för nya saker utan vill gärna testa

• mysifer

tycker det låter hur bra som helst!

• Fröken förväntan

Nu har jag gjort två till. Det går sakte framåt Kan tipsa om rimlexikon på nätet, skitbra! rimlexikon.com/

Brudens mor har lärt alla sina barn det italienska språket,
    liksom hur man ska prata med trafikanten i det andra åket.
    (Mamma pratade jämt låtsas-italienska med oss när vi var små... och så lider hon en aning av road-rage vilket hon fört över till sina barn )

Det är av sin far som bruden har ärvt snoken.
    Han har även lärt henne sätta mask på kroken.
    (Jag ha samma näsa som pappa och vi har varit ute och fiskat mycket)

Svar på tråden Hjälpas åt med gästpresentationerna!