• Fröken förväntan

Hjälpas åt med gästpresentationerna!

Tjo.

Ibland tryter fantasin även hos den mest kreativa. Därför tänkte jag att vi kunde hjälpas åt med gästpresentationerna till festhäftet! Nog borde några av våra gäster ha samma yrken och liknande intressen.

Jag stoppar in de jag har gjort hittills... varsågod att sno och komma med idéer

• Svar på tråden Hjälpas åt med gästpresentationerna!
  • Fröken förväntan
    26maj2007 skrev 2008-04-17 13:45:43 följande:
    vår gästpresentation kan ni se på vår hemsida i festhäftet, hoppas det kan vara till lite hjälp
    Tack ...där fanns massor med bra.
    Vilket vackert brudpar ni var!
  • lindahallman

ååå, vilken underbar tråd TS!!!

de e så svårt att komma på, och viljka bra du har kommit på då!
    själv har jag precis börjat

• lindahallman

nu har jag skrivit min första

"Jakob kan rekommendera både en bra rulle och bästa joggingrunda, yrken som brandman och ytbärgare han begrunda"

är så stolt ASG

• Fröken förväntan
    lindahallman skrev 2008-04-17 15:42:58 följande:
    nu har jag skrivit min första "Jakob kan rekommendera både en bra rulle och bästa joggingrunda, yrken som brandman och ytbärgare han begrunda"är så stolt ASG
    Även om det är jobbigt... och kanske töntigt att rimma... så är det ganska kul Särskilt när man lyckas!
  • Humlanhubbe

Hehe..hänger på här tror jag har redan sett nåt rim som passar en av våra gäster!Ska självklart dela med mig när poletten trillar ner för egen del

• Humlanhubbe

jag tänker mig att ta några då och då..antar att de tar en heel del tid dessa små 'kortisar'.. kanske måste inte allt rimma klockrent,eller vad tycker ni?Kan man blanda rim o 'orim' ?!

• mysifer

jag tycker det är svårt nog att rimma om de man känner, hur gör man då med vänners respektive t ex som man inte känner alls bra?

• Humlanhubbe

Jag har vart på bröllop där de skrivit typ 'Pelles flickvän/sambo som/med..blabla..' Lite opersonligt kanske,men om mna inte vet nåt specifikt om personen är det svårt att spinna loss i nåt personligt ordbajseri ..

mysifer skrev 2008-04-17 15:54:57 följande:
    jag tycker det är svårt nog att rimma om de man känner, hur gör man då med vänners respektive t ex som man inte känner alls bra?
  • Fröken förväntan

Ja inte är det lätt att rimma...får se när jag ger upp
    ...gissningsvis ganska snart.

Svar på tråden Hjälpas åt med gästpresentationerna!