• Fröken förväntan

Skor med ca 3 cm klack

Jag behöver hjälp att hitta ett par fina låga brudskor, max 3 cm klack (för att passa klänningen). Vill helst inte ha ballerina.

Så om ni har några bra tips... dela med er Tack tack!

• Svar på tråden Skor med ca 3 cm klack
  • Pärlhönan

Mejla igen, jag fick svar dagen efter.

Mamasnest skrev 2008-04-16 13:27:50 följande:
    Fortfarande inget svar.
  • Mamasnest
    Pärlhönan skrev 2008-04-16 17:07:51 följande:
    Mejla igen, jag fick svar dagen efter.
    Jar har mailat dem två gånger utan svar. När skrev du till dem? De kanske har semester eller nåt?
  • annika26

Waersta, hur fick du betala... annie skrev om två sätt som jag inte förstod vad de va men sen har hon inte svarat på mitt mail där jag frågade. Hur gjorde du?

• Waersta

Paypal.

annika26 skrev 2008-04-19 09:58:32 följande:
    Waersta, hur fick du betala... annie skrev om två sätt som jag inte förstod vad de va men sen har hon inte svarat på mitt mail där jag frågade. Hur gjorde du?
  • Mamasnest

Nu har jag mailat dem 3 ggr utan att få svar. Är det någon annan som får svar från dem?

• annika26

Waersta.. jag fattar inte detta med paypal, kan du förklara det för mig!hon skrev att jag skulle betala beloppet till hennes mailadress, fattar inget ;)

• Waersta

Jag gav henne min mail som jag har paypalen på och så fick jag en räkning dit.

annika26 skrev 2008-04-20 11:20:10 följande:
    Waersta.. jag fattar inte detta med paypal, kan du förklara det för mig!hon skrev att jag skulle betala beloppet till hennes mailadress, fattar inget ;)
  • annika26

Waersta, har du fått dina skor och hur va dom??

• Waersta

Jag har fått mina skor. Superfina! Men jag har för breda fötter tror jag.. jag har verkligen breda fötter och på bröllopet vill jag ha bekväma skor och inte ha ont. Jag kommer troligtvis sälja dem. Men superfina!!

annika26 skrev 2008-04-26 11:20:16 följande:
    Waersta, har du fått dina skor och hur va dom??
  • annika26

Waersta, hur lång tid tog det för dig att få dina skor? snart gått 2 veckor och jag har fortfarande inte fått mina skor :(

• Waersta

Kan det ha tagit 2-3veckor ungefär.

annika26 skrev 2008-05-02 10:17:34 följande:
    Waersta, hur lång tid tog det för dig att få dina skor? snart gått 2 veckor och jag har fortfarande inte fått mina skor :(
Svar på tråden Skor med ca 3 cm klack