• Fröken förväntan

Skor med ca 3 cm klack

Jag behöver hjälp att hitta ett par fina låga brudskor, max 3 cm klack (för att passa klänningen). Vill helst inte ha ballerina.

Så om ni har några bra tips... dela med er Tack tack!

• Svar på tråden Skor med ca 3 cm klack
  • Waersta

Du måste maila till Annie, den mailen står på första sidan. Jag har fått svar samma dag.

• fru Bruhn
    Waersta skrev 2008-04-14 08:33:09 följande:
    Du måste maila till Annie, den mailen står på första sidan. Jag har fått svar samma dag.
    Jag såg inget namn på någon Annie. Klickade på Home men nej, sen klickade jag på contact us och skickade ett mail. Var ligger det här någonstans?
  • fru Bruhn

Ok, men vad händer nu då när jag mailade på den adressen som sto på contact us tro? Ligger det här i England eller vart, vet du?

• Pärlhönan

Nu har jag mejlat
    Waersta: Har du fått dina skor?

Är det någon som sett bild hur de ser ut i verkligheten?

• Waersta

Bellanote beställde också skor därifrån.

Jag tror inte att det händer något med den andra mailen.

Jag har inte fått skorna än.

Det är väl i Hongkong det ligger?

• Pärlhönan

Japp har nu inboxat henne
    Fabriken ligger i HK, så därifrån skickas skorna

Waersta skrev 2008-04-14 09:22:51 följande:
    Bellanote beställde också skor därifrån.Jag tror inte att det händer något med den andra mailen.Jag har inte fått skorna än.Det är väl i Hongkong det ligger?
  • fru Bruhn
    Waersta skrev 2008-04-14 09:22:51 följande:
    Bellanote beställde också skor därifrån.Jag tror inte att det händer något med den andra mailen.Jag har inte fått skorna än.Det är väl i Hongkong det ligger?
    Hoppas jag får svar på mailet jag skickade. Annars så får jag väl skicka till Annie. Det var jätte fina skor där tycker jag.
  • Pumpkin

Jag köpte mina brudskor på Wedins. 399kr och har ungefär 3-4cm klack.

Svar på tråden Skor med ca 3 cm klack