• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Flamora

Englali: Så roligt med huset. Jag är lite avundsjuk, vill oxå ha hus

Anja: Jättefina placeringskort. Håller med de andra om att du ska ha det som det är på bilden.

• Anja 19 juli 2008

Då bockar vi av lite grejor...

Såååå skönt!

Gjort massor av placeringskort... Kanske bara 20 kvar, hihi... Gjort ca 50 st ikväll. Är SUPERNÖJD!

Sedan har jag beställt det sista i klädväg!

Till m2b: väst, plastrong + näsduk

anjasbrollops.blogg.se/2008/june/blivande-makens-outfit.html

Till sönerna: rosa slipsar, sååå coola

anjasbrollops.blogg.se/2008/june/sonernas-outfit.html

Till dottern: rosa hårblommor, sååå söta

anjasbrollops.blogg.se/2008/june/dotterns-outfit.html

(hehe ni märkte inte alls mitt typiska pojk/flick-snack där, pojk = coooolt, flicka= sööööööttt )

bilder i bloggen på allas outfits (utom min, men den går ju att finna i galleriet

• Vidalila

hej tjejer! nu hittade jag er igen! ÅH! vad jag saknat er!!

• Anettan73

Hi hi hi

Har fått tjuvkika på bilder från min möhippa. Hittade dom på facebook... Fy fan som jag såg ut. Garvar så att tårarna sprutar...
    Helt sjukt.

Anja- Super bra allt i hopa.

Ska nanna nu. Natti

• Anja 19 juli 2008

Inköpt även deodorant för den stora dagen (biotherms, ska göra så man ej svettas sägs det), hämtat passerkorten och bokat ljudanläggningen inför natten (efter att bandet spelat klart och vi ska koppla in egen musik), flytljus men hårfärgen jag ville ha hittade jag inte. Grrrr...

ska se om jag kan hitta den på nätet.

Sen köpte jag flytljus på åhléns. Vita, supersöta...

(tack annelic och soooo sorry Annelie , möjligen köpte jag fler än jag behöver, så efter mitt bröllop kan du ju ta dem som blir över) Jag köpte nio påsar *asg* (de såg så grymt små ut, tänkte att de kan ju för sjutton itne brinna så länge men det gör dom kanske I vilket fall som helst är det tveksamt att jag kommer behöva så många

• Anja 19 juli 2008

Åh så skönt...

Har shoppat lite till...

Sånt som oroat mig sååå...

Paraply som vi båda ryms under, gästbok och pussklockor. Nu är det bara engångskameror kvar. Kommer bara att köpa en per bord. det räcker... Blir ju massor av bilder ändå!

• Anja 19 juli 2008

Vidalila

välkommen tillbaka, länge sen!

• Englali

God morgon!

Tack för alla snälla kommentarer om huset, det känns verkligen toppen. Vi var där i går kväll o fikade med tärna o bestman. Hon hade bakat en tårta för o fira husköpet o bestmans födelsedag så den tog vi faktiskt i huset. OJ vad planer vi har...

Ang. bröllopsplanerna så har vi fortf. en hel del kvar att klara av.
    Det som står först är att kontakta cateringfirman för sista genomgång, prata med floristen o beställa alla blommor, prata med konditorn (hon hade stängt igår när jag äntligen hade tid) kika på festlokalen så vi kan bestämma hur borde ska stå o göra bordsplacering, ringa toastmadame o checka av planeringen lite.... Sen finns det en massa annat till, men detta är just nu det viktigaste känner jag/vi.

Idag är det jobb igen och jag har ingen motivation alls. Blir så när man varit ledig för länge och haft det bra...

• Pumpkin
    Anja: Oj så mycket fint du har köpt
    Är den där Bröllopsboken bra? Har funderat på att köpa den ganska länge nu...

Englali: Mysigt med tårta i nya huset
Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.