• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Pumpkin

Brud 080524: Härligt att ni börjar komma i ordning!

Några tips såhär i sista minuten?

• 20080614

Pumpkin: Supersöta knyten och placeringskort!! Kommer bli såå uppskattade av dina gäster!

• Pumpkin
    20080614: Man tackar! Lite pilligt, men ganska lätt att förbereda så när man väl sätter igång går det ganska fort
  • Brud 080524

Ja det är skönt!

Mina råd är helt enkelt: Ta det med ro! Njut av dagen och hetsa inte upp dig över om allt inte blir precis som du tänkt dig. Se det som att ev överraskningar tillför något till er dag istället. Har kommit på efteråt att det var flera saker som jag planerat som helt enkelt glömdes bort och jag blev gift ändå! Och inte saknade jag de grejerna heller!

• Brud 080524

Pumpkin - jättesöta placeringskort!

• Pumpkin
    Brud 080524: Tack!

Det var ett bra tips tycker jag, ska tänka på det på lördag

Grrr, jag vill bara vara hemma och planera bröllop, men istället måste jag sitta här och svara i telefonen som ringer HELA tiden!
  • Brud 080524

Kan förstå det. Är du inte ledig något innan?

• Pumpkin

Jag är bara ledig på fredag och sen på måndag, så här blir det ingen semester att tala om. Inte så kul

• Brud 080524

Så hade vi det också. Var bara ledig torsdag till måndag eftersom vi reste iväg från hemstaden för att gifta oss och sedan fick vi huset på fredagen så vi hann inte med att njuta speciellt mycket, men å andra sidan har vi hela livet på oss till det!

• Anettan73

Nu har jag varit o shopat igen.. Fan fan fan på mig.

Har ju gjort toakorgar, Hmmm kostade en slant... Sen har jag vatt o handlat en bh o trosa som jag ska ha under klänninge. HAr inte hittat det jag vill ha sen... Var i underklädesbutiken här i Eslöv och där ska man verkligen inte gå in om man har stor kupa i bh... Till sist skakade jag bara på huvudet. Hon var nästan hopplös helt enkelt... Men men. Nu hittade jag på Lindex... En helt vanlig balconett bh har köpt en helt ny inför dagen D. HAr ju sådana sedan tidigare..
    Trosor och 2 par stayups... Vågar inget annat!!

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.