• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anettan73

Ni som har fått väldigt markanta ränder från linne mm och ska ha axelbandslöst... Hur tusan gör ni???

Jag solar o solar men icke så nicke så försvinner dom

Så nu får jag nog ha mina jädra axelband ändå...

• Pumpkin

Hallå tjejer! Nu sitter jag i bilen och önskade att vi vore framme, men det dröjer. Vi är nånstans kring Hudiksvall och har alltså inte ens åkt halva vägen, enligt färddatorn är vi framme 3.30. Blir faktiskt galen, Lasse kör som en gammal gubbe - när jag körde skulle vi vara framme senast 2! Får nog ta över och köra igen snart...

• Englali

Hej tjejer!

Här sitter man... ensam, trött o sorgsen. Jag längtar efter A!!! O han kommer inte hem förräns på söndag, det är ju evigheter tills dess

Segt Pumpkin, du får hänga här med mig

Jag är le på min svärmor, för ovanlighetens skull... grr!!

• Anja 19 juli 2008

Gokväll tjejer...

Någon här?

• Anja 19 juli 2008

Anettan vet du vad du kan göra.

Ta en pensel, köp en på åhlens eller nåt, försök hitta en som är liiiite smalare än märkena du har. Sen penslar du på (eller ber Tobbe) ett tunt lager m brun utan sol. Men se till att inte pensla helt ända ut så att du lappar ÖVER på det solbrända utan hellre att det blir lite mellanrum för det flyter ut liiiite, eller hur man ska säga.

så har jag gjort många ggr när jag fått märken från bikinband osv. Funkar toppenbra. Man får göra några upprepningar men det är det värt

• Englali

Jag är här... en liten stund till iaf!

• Anja 19 juli 2008

Härligt...

Ikväll sitter jag här en stund, för daniel har lagt sig o jag var verkligen inte trött ännu och så håller jag på m festprogrammet.

Har panik nu... måste börja m cambridge, har 10 kg att gå ner på 37 dagar, men vågar inte börja innan möhippan. Måtte den vara snart. LÄngtar ju som en tok!

• Englali

Men Anja så mkt kan du inte gå ner på så kort tid. Gör du det så tror jag du kommer må ganska dåligt på bröllopet... när du liksom väl börjar äta ordentligt igen, inte kan det vara värt det? Kan du inte nöja dig med några kilon bara?

Jag hade också tänkt tappa några... eller iaf omforma kroppen men orken och lusten finns inte. Just nu är jag SÅ psykiskt och fysiskt trött som jag aldrig någonsin tidigare varit... det här halvåret har verkligen tagit på mig. Sååå... jag får helt enkelt se ut som jag gör på dagen B!

• Anja 19 juli 2008

Englali

nix, kan inte nöja mig för då kan jag ej ha klänningen utan korsett, vilket är nödvändigt för jag kan inte sitta ordentligt m korsetten, än mindre äta

Så det är ca 7 cm som ska bort runt om.

• Nienna

Är också här en stund, sitter och äter jordgubbar! Mamma köpte två förpackningar när vi var och handlade och sen när hennes gubbe kom hem hade han köpt 6 st! Så här blir det jordgubbar till frukost, lunch och middag!

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.