• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Englali

Ja, det verkar ju onekligen som det har varit det!

Åh jag hittar så mkt fint till huset... Vi ska ju börja med nya golv och tapeter överallt. Badrummet sparar vi till nästa år ev. Den lilla toan ska dock få sig en uppfräschning direkt. Åh det ska bli så himla roligt!

• Pumpkin

Ja det är kul att fixa och dona så allt blir som man vill Jag hade tänkt fixa lite här hemma medans Lasse är borta, men än så länge har det inte blivit mkt gjort - får väl sätta igång imorgon

• Englali

Jag skulle ju pyssla ikväll, men omslagen till våra engångskameror men jag orkar bara inte. Jag har en sån huvudvärk och är yr så det är inte riktigt läge. Kanske ska ta en ipren och sen försöka komma i säng i tid.

Vad ska ni göra hemma hos er Pumpkin?

• Pumpkin

Nja, mest ställa i ordning alla böcker och annat som stod i bokhyllorna vi sålde. Nu ligger de i högar på golvet Så ja, tänkte helt enkelt göra lite fint och organisera lite bara

Jobbigt med huvudvärk

• Englali

Sånt behöver ju också göras! Här ser det ut som f-n (enligt mig, men inte ngn annan, jag är ju så pedant!!!) Men det känns som att jag orkar inte börja röja o rensa o styra när allt ändå ska börja flyttas om 3 veckor. Ska börja packa så smått i veckan har jag tänkt. Kan jag pyssla med när A är borta så har jag ngt att göra...

Ja huvudvärken suger och yrseln också. Är ett tag sedan jag var såhär yr nu... senast var i samnband med förra mensen och nu är det dags för den igen, så det kanske helt enkelt hänger ihop? Plus att jag inte fått mina nya glasögon ännu.

• Englali

Sånt behöver ju också göras! Här ser det ut som f-n (enligt mig, men inte ngn annan, jag är ju så pedant!!!) Men det känns som att jag orkar inte börja röja o rensa o styra när allt ändå ska börja flyttas om 3 veckor. Ska börja packa så smått i veckan har jag tänkt. Kan jag pyssla med när A är borta så har jag ngt att göra...

Ja huvudvärken suger och yrseln också. Är ett tag sedan jag var såhär yr nu... senast var i samnband med förra mensen och nu är det dags för den igen, så det kanske helt enkelt hänger ihop? Plus att jag inte fått mina nya glasögon ännu.

• Pumpkin

Här ser det verkligen ut som fan, eller ja, på god väg i alla fall.

Kan definitivt hänga ihop med både mens och glasögon, låter som det faktiskt.

• Englali

Ja det är det säkert, men jobbigt är det iaf... avskyr att ha ont i huvudet.

Det ser säkert inte ut som fan... det tror jag inte
    När kommer Lasse hem då?

• Pumpkin

På måndag. Han åker direkt till jobbet, jobbar som vanligt och sen ska vi ner på stan och beställa brudbuketten

• Englali

Trevligt, trevligt!
    På tal om brudbukett, jag skulle ju kontakta min florsit igen kring midsommar så det är nog bäst jag tar tag i det.
    Vad blir det för blommor i din bukett? Vad ska Lasse ha för blomma?

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.