• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer! nu kikar jag in efter en helt underbar spadag i grythyttan

Spabehandling, stavgång, stresshanteringsföreläsning, thai chi, qui gong eller hur det nu stavas, god mat och en massa relax... känns som om jag har hippat mig själv drömde inatt att det inte blev någon hippa för de inte kunde hitta ett datum..

pumpkin; hoppas det löser sig med katterna när ni far bort... vart är det ni ska nu? det går ite att ta med dem?

kassandra: www.lamorosa.se har jättefina sidenbuketter....

furillen: njej tyvär kan inga bra fotografer i stockholm... tips är väl att hitta en kvinnlig iallafall om du ska ta secret box

Anja: du kämpar på med din vikt.... jag tycker du är duktig!

englali: gött att fått bilen såld! alltid kul att kika på ny,,, vi köpte ju en sprillans i juli förra året... känns helt sjukt att det snart gått ett år... vet att jag stötte och blötte idén och bilmärket här på BT länge innan det blev av hihi

• Anja 19 juli 2008

ah nu missade jag dig snitte...

jag kan knappt gå så allt går så långsamt. Har värmeblåsor UNDER fötterna, stora maffiga blåsor, så jag kan inte trampa ner överhuvudtaget. Gör såååå ONT...

så när jag ska ta mig t köket å tillbaka så tar det ju en evighet *asg*

• Filifjonkan2

hej hej tjejer... hmmm nu börjar jag bli lite less hade sista osa den 18 maj och folk har fortfarande inte osat, kollade listan och då var det ett 20 tal som inte svarat, fick leka dektektiv igår och fick ut att några skulle inte komma så nu är vi nere på ett tiotal och två av dessa ska ha barn nu i mitten på juni så de ville avvakta så länge vilket jag fullt förstår men de andra !!!!! morrr man sätter inte ett stopp datum för inget

sitter med bordsplacering och placeringslappar, blir svarta hjärtan som man fäster på glaset med en vitnamn lapp hittade en mall på en bröllopssida..... vet inte riktigt vad jag ska göra med servetten eftersom förrätten kommer att ligga på tallriken när alla sätter sig ... runt besticken???? ge mig förlag !!!!!

• Nienna

God morgon!

Nu sitter jag och Ella och väntar på taxin, idag ska hon ut och fjällvandra med skolan! De ska gå upp till en fjällgård och vara där hela dagen och leka, sen kommer de hem vid 19.

Neo ska däremot inte ha så roligt, det är dags för 5-årssprutan och han ser inte fram emot den.

Vädret är underbart, det är redan 15 grader i skuggan, solen skiner och inte ett grått moln i sikte! Dessutom går det att kolla skattekontot idag och pengarna är på väg! Välbehövligt till bröllopet, men tyvärr måste sambon lägga alla sina skattepengar på bilen.

Nej, nu måste vi gå ut så vi inte missar taxin!

• Nienna
    Filifjonkan2 skrev 2008-06-03 07:14:48 följande:
    hej hej tjejer... hmmm nu börjar jag bli lite less hade sista osa den 18 maj och folk har fortfarande inte osat, kollade listan och då var det ett 20 tal som inte svarat, fick leka dektektiv igår och fick ut att några skulle inte komma så nu är vi nere på ett tiotal och två av dessa ska ha barn nu i mitten på juni så de ville avvakta så länge vilket jag fullt förstår men de andra !!!!! morrr man sätter inte ett stopp datum för inget sitter med bordsplacering och placeringslappar, blir svarta hjärtan som man fäster på glaset med en vitnamn lapp hittade en mall på en bröllopssida..... vet inte riktigt vad jag ska göra med servetten eftersom förrätten kommer att ligga på tallriken när alla sätter sig ... runt besticken???? ge mig förlag !!!!!
    Trist att folk inte kan OSA i tid, jag förstår inte varför det är så svårt!

Kan ni inte rulla ihop servetten och linda en bit silvertråd med några pärlor runt och lägga den brevid tallriken?
  • Englali

God morgon tjejer!

Åh, jag är trött... vill inte gå upp i morse. Förkylningar är BLÄ!!
    Men, idag är det våran förlovningsdag, haha det kom jag på NU när jag läste datumet här på BT Undrar om A kommer ihåg det Förra året glömde vi båda!

Snitte: Låter som du hade en underbar dag, jag blir nästan lite avis när jag läser
    Ang. bilen så är det bara vår "andra bil" vi sålde. Så här har jag inte så mkt bekymmer, vi vill ha en liten, hyfsat ny och smidig bil istället. För vi har ju en stor bil också och det känns lite onödigt med två stora, och den stora bilen byts ut då det kommer en sprillans ny i augusti

Anja: Japp det var toppenservice! Ajajaj med blåsor, har du fått det i jobbet eller?

Filifjonkan: Vad trist och oförskämt det är när folk inte kan svara. Här är det några kvar, men vårat går ut först nästa måndag, den 9 juni. Får se hur vi gör efter det datumet... får ta ställning till det då.

Nu ska jag iväg o jobba!
    Ha en trevlig dag tjejer, här är det SOMMAR!

• EldHav

Vad tycker ni man ska satsa på inom skönhetsbehandling innan bröllopet? Jag fick ett presentkort i julklapp, så jag tänkte använda det nu. Funderar på att vaxa benen?
    Blir nog vaxa halva benen o bikinilinje och färgning av ögonfransar, är väldigt ljus.

• 20080614

Godmorgon på er!

Angånede sista osa så ringde vi runt lite då och alla som vi inte trodde hade svarat trodde själva att de hade det Vem som minns fel har jag inte en aning om men det var ju väldigt bra att vi ringde runt iaf!

Anja: Usch, det låter vidrigt med dina blåsor, frågar som Englali, hur har du lyckats få dem?

Snitte: Låter som du hade en underbar dag!! Skulle gärna varit där med dig

Själv sitter jag och skriver ut festprogram. Vilken tid det tar när man ska skriva ut 90 av varje sida! Kanske vore bättre att kopiera, men då skulle vi nog inte ha råd med färg så det får bli så här ändå. Skrev berättelsen om när vi träffades och förlovades igår, mys!!

• 20080614

Eldhav: Vaxa benen låter smart för det är ju väldigt skönt att slippa tänka på sånt på ett tag. Fast jag skulle nog hellre göra något skönt, typ ansiktsbehandling eller massage och vaxa benen hemma själv

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.