• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Brud 080524

jag är här. Kan inte sova nu. Är så uppe i varv!

• Nienna

Nä, nu ska jag också gå och sova! Sov så gott brudar, ses i morrn!

• Anja 19 juli 2008

Förlåt

jag försvann lite grann, men nu är jag tillbaks

• Anja 19 juli 2008

Shit bandet har FORTFARANDE INTE mailat!!!

• Pumpkin

Morning!

Anja: Har du inte telefonnumret till bandet så du kan ringa dem? Så du slipper gå och fundera menar jag.

• Englali

God morgon!

Morning Pumpkin!

Jag är så trött, fortf... fast ordentlig sömn
    Skönt det är torsdag! Ikväll har vi PK (möte) på jobbet, sånt gillar jag aldrig. Chefen ska stå o babbla, var visst om hösten, framtiden o semestern. Bara det inte blir tjafs

Brud 080524: Både hus o bröllopet är ju roliga saker, sånt man ser fram emot... då går det alltid lite enklare tycker jag. Vi flyttar in en dryg månad innan bröllopet, men sen har vi kvar vår lägenhet en hel månad också, så det blir dubbelt boende, jätteskönt tycker vi för då slipper vi stressa med flytten.

Anja: Ring bandet! Det hade jag gjort.. vem vet hur ofta de kollar sina mail?

• Brud 080524

Godmorgon!

Har otroligt nog sovit som en stock inatt!

Ska snart iväg till affären och köpa nytt lim så jag kan göra klart häftena.

Englali - Ja vi längtar som bara den både till huset och bröllopet och allt sker inom en vecka! Vi har också lägenheten en månad extra så vi kan flytta lite efterhand som vi gör i ordning i huset.

• Anja 19 juli 2008

Godmorgon allihop

Englali och Brud 080524¨
    skönt att ha en månads dubbelboende just när man har mycket omkring sig, så man kan flytta saker successivt.

Englali och pumpkin
    pallar inte ringa, skulle det visa sig att vi INTE är bokade hos dem så pallar jag inte ta det via telefon. Via mail kan jag lixom bete mig hur som helst, börja tjuta eller whatever men i telefon kan det bli så jä..la jobbigt. Vill ju bara att de ska svara nu.

Om man har ett band och har en mail så borde man ju kolla den ganska ofta tycker jag. Men vi får väl se... de måste ju svara förr eller senare!

• Pärlplattan II

Men Anja - om det nu skulle vara så att ni missat (vilket gud förbjude) så är det ju bra att få veta så snabbt det går, så det finns en chans att hitta nå annat? Eller?

Min kompis kom igår på att det finns en godisfabrik ju - med hjärtformat godis!!! I rosa och vitt!! Fattar ni att det blir små favors...

Tråktvättid idag. Blä.

• Anja 19 juli 2008

Va, var finns det rosa vitt HJÄRTgodis??? Det vill ju jag oxå ha Vi ska ju ha små rosa vita godisfavours i cellofan...

Pleeeeaaase, do tell...

Ang band så kommer vi inte att leta efter ett annat band om detta band inte har oss inbokade längre. Det är detta bandet vi vill ha, inget annat.

Så då kommer vi köra musik från laptop kopplad t stereoanläggning, typ discovariant. Men usch ja, måtte detta inte hända!

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.