• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anja 19 juli 2008

Bellanote

dåså, men usch iallafall. F..n så skitjobbigt för dig...

• Bellanote

NJa vi träffas ju inte så ofta, men pratade ju med henne nyss och då frågade hon om hur hunden hade det. alltså fel hund så då kom det ju igen.. men men får väll överleva..

Nej har ingen bild på mig i klänningen el jo men den ligger som fel pdf eller vad det nu heter och kan inte göra om den.. så ni får hålla er till tåls..

• Anja 19 juli 2008

aha inte som jpg alltå utan som nåt annat... men du, öppna den m nåt program och spara om den i ett annat format! MÅste väl gå, så brukar jag göra.

• Bellanote

jag är BÄST nu ligger det en bild.. obs jag är 5 kg mindre så dubbel hakan är väck

• Nienna
    Bellanote skrev 2008-05-21 22:02:17 följande:
    jag är BÄST nu ligger det en bild.. obs jag är 5 kg mindre så dubbel hakan är väck
    Jättefin klänning!
  • Bellanote

Nienna tack .. irreterar mig lite på att vi inte tog en bild framifrån.. men men kommer nya bilder om fem veckor med gubbe vid min sida med.. iii det är så kort tid kvar nu.

• Anja 19 juli 2008

Bellanote

superfin är du i din klänning, och du, fem kg, då är det nog mer än dubbelhakor som försvinner va haha

• Pumpkin

Halloj tjejer!

Nu har jag varit duktig och tagit en rask promenad med stavar fram och tillbaka till solariet

Bellanote:
    Säger som de andra - servetten på tallriken är finast. Och du är jättefin i din klänning!

• Brud 080524

Hej tjejer!

Om tre dagar är jag gift! Whiii...

Skulle fixa med det sista på vigselhäftena ikväll. Hann göra fyra innan limmet tog slut! Typiskt...

• Bellanote

nja lite i midjan har det nog blivigt med.. kråmar mig maillgt i stolen här.. är faktisk från 89 cm i midjan till 82 så lite där med kanske

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.