• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • GME76   080802

Pumpkin: Jag skulle ta det, möbler är f-n inte lätt att bli av med .

• Englali

Hej tjejer!

Idag har jag varit hos optikern så nu blir det 2 par nya glasögon plus endags-linser. Linserna kompenserar inte helt för mitt synfel, men det fungera enstaka dagar... som typ vid bröllop

Åh vi måste köpa en ny bil nu när vi ska flytta. Behöver en liten till. Ska sälja våran andra äldre bil och köpa en liten till mig... så krångligt att hitta ngt bara. Den ska ju inte användas så mkt så det behöver inte vara värstingbilen eftersom vi ändå ska byta våran andra till en ny efter sommaren. Gah... lyxproblem, i know!!

I helgen blir det shopping. Jag måste hitta underkläder och skor.
    Anja: Jag vill ha de skorna du har köpt men va f-n finns inte en enda butik här som har dem. Jag vet inte hur jag ska få tag på dem

• GME76   080802

Välkommen till klubben Englali . Vi säljer vår Passat den här veckan och ska hitta en liten, ekonomisk, billig men ändå så ny o fräsch bil som möjligt. Som hittat, eller hur .

• Bellanote

anja what!!

Någon som har en hemsida på öl och vin i danmark??

KKC hittar inte sladden till mobilen annars hade ni fått se..

• Englali

GME76 080802 skrev 2008-05-19 22:08:29 följande:

Välkommen till klubben Englali . Vi säljer vår Passat den här veckan och ska hitta en liten, ekonomisk, billig men ändå så ny o fräsch bil som möjligt. Som hittat, eller hur .
    Hahaha!! Klockrent ju! Ja den här bilen som vi letar nu är ju en som jag bara sla ha typ o åka o handla, till och från bussen ja... sådana saker.
    Sen byter vi den andra bilen till en ny Volvo V70 efter sommaren. Men A är ju borta så mkt så vi måste ha två bilar, men det räcker ju med en stor. Just nu har vi två stora bilar och det känns aningen lyxigt på oss två personer tycker jag.

Vad vill ni ha för bil då?
  • Bellanote

Hittade sladden så bilder är på väg in!

• GME76   080802

Vi har sambons firmabil som förmånsbil (en VW Caddy med baksäte så barnen kan åka med)så en Passat Combi som drar 1,0 l milen känns helt överflödigt. Vi samåker 2 dgr i veckan (av 4) så jag kör inte så himla mkt men är ändå beroende av bil.
    Plus att vi inte har ngt lån på passaten så A vill få loss hälften av pengarna till en mc. Han kör upp för mc-kort imorgon vid 8-tiden, plutten. Så nu står jag i valet o kvalet om vi ska köpa en billig halvgammal sak och sen köpa en bättre om 1-2 år eller lägga handpenning på en lite nyare runt 50000:-. Som du skrev, I-landsproblem .
    Men en Polo eller liknande har jag nog tänkt mig. Och du?

• Englali

GME: Jag vet faktiskt inte... får leta vidare lite. Men usch, nu glömmer vi allt bilprat, ska inte förpesta tråden med det Haha!

Anja: Jag vill ha dom Rainbowskorna som du har. Vart har du köpt dom? Vad heter modellen? Så jag kan härja lite med dom i Bröllopsbutiken på lördag, att dom måste ta in dessa underbara skor!

• GME76   080802

Haha, låter som jag är värsta bilintresserade typen men det är jag NOT.
    Imorrn ska jag köpa tårtverktyg, sen ska jag bli tårtbakare. Blir väl som med alla andra påtänkta hobbies i mitt liv. Hög ambition, not so much action.
    Jag måste också börja leta skor. Hjälp.

• Anja 19 juli 2008

englali

de heter Lyndsay och är HELT underbart sköna. Bråka som sjutton med dem

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.