• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Fröken Planera

Jag förstår hur du menar, men jag har bestämt mig för att vara glad för de som kommer!! De som inte kommer och inte har någon bra förklaring, vet jag om i förväg och hinner reta mig på innan bröllopet och då kan jag lägga det åt sidan på själva bröllopsdagen!!

Pumpkin skrev 2008-05-19 10:11:47 följande:
    Det där med stuk på bröllop har jag också funderat på - kommer vi att vara nöjda? Fast nu är det som sagt gästerna som oroar mig mest - kommer jag att vara besviken på vår bröllopsdag för att vissa inte kom, eller kommer jag vara nöjd med de som faktiskt är där?
  • Anettan73

Hej på er.

Hoppas att ni hade det trevligt i lördags. Blev senare än vi trodde hos svärisarna. Fick pratat bröllop ändå iom dom står för betalningen.

Har börjat att gå in mina bröllopsskor... Fattar ni hur illa jag går i mina skor. Jag går helt snett i vingt och har as ont.. Kommer inte kunna ha dessa skorna på bröllopet verkar det som. Måste ha en hel häl så att jag kan ha inlägg. Fattar inte hur jag ska göra...

• Anja 19 juli 2008

Kommer dock bli mkt ledsen om inte Daniels pappa kommer. Vill att hela situationen mellan dem ska ordna upp sig...

• Pumpkin
    Fröken Planera: Du har så rätt förstås Får försöka ändra mitt tankesätt.

Anettan: Ajdå, det låter inte roligt alls

Anja: Jag förstår det. Inte kul med familjetrassel
    Även om min pappa nu inte anmält sig och familjen så utgår jag från att de kommer. SKULLE han INTE komma, då är det kört för hans del.
  • Anettan73

Min vänstra sko e lugn där har jag inte ont. Det är ju min högra jag har problem med. Jag vill ju inte sätta ner hälen rakt för då gör det ont... Jag har ju börjat gå på utsidan av foten för då gör det inte lika ont. Så nu belastar jag mitt knä... Vilken soppa...

• Anettan73

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-19 10:19:31 följande:

Kommer dock bli mkt ledsen om inte Daniels pappa kommer. Vill att hela situationen mellan dem ska ordna upp sig...
    Ja det förstår jag det hade jag nog med blivit. Jag har en massa tjat på mig om att jag ska bjuda min syster ändå... Men jag vill verkligen inte. Hon har gjort sitt... Men vissa fattar inte hur illa och ledsen hon gjort mig... Men jag får bara höra att det är synd om henne för att hon är ostabil och har depresioner... Ja det är jätte synd om henne JA!!! Men fan vad ego hon har blivit på köpet... Ich det verkar som att hon mår bra när jag blir ledsen....-(
  • Fröken Planera

Jag håller helt och hållet med när det gäller närmsta familjen som inte dyker upp! Jag hade varit tröstlös om mina föräldrar eller syster inte dykt upp!!

Men Anettan!! Bjud inte din syster om du känner så, för det finns tydligen människor som får någon sjuk inre tillfredställelse att förstöra såna lyckliga stunder för andra!!!

Och Anettan igen!!! Köp andra skor!!! Chansa inte en sån dag!!!

• Anettan73

Fröken Planera skrev 2008-05-19 10:39:38 följande:

Jag håller helt och hållet med när det gäller närmsta familjen som inte dyker upp! Jag hade varit tröstlös om mina föräldrar eller syster inte dykt upp!!Men Anettan!! Bjud inte din syster om du känner så, för det finns tydligen människor som får någon sjuk inre tillfredställelse att förstöra såna lyckliga stunder för andra!!!Och Anettan igen!!! Köp andra skor!!! Chansa inte en sån dag!!!
    Ja jag e inne på att göra det. Det bästa hade varit ett pas Gympaskor

Men jag vill ju ja med lite klack... får kolla vad dom har för andra på Rainbow. Jag vill u ha en bra sko...
    Och Rainbowskon jag har nu är skön i sig men inta med min häl..
    Ska snart till läkaren igen för att kolla upp den... Har en tid nu 11.15...

Nä jag ska inte bjuda henne... Det värsta är att jag kan sätta på att hon kommer att dyka upp i Kyrkan som hon gjorde på Theas dop.. Och sen springa ut där i från mega dramatiskt...
  • Pumpkin
    Anettan: Fy så jobbigt med din syster!

Här sitter jag på jobbet och sliter mitt hår över bordsplaceringen. Började med den igår - har satt namnlappar och bordslappar på magneter och satt upp på en plåt så att man kan flytta runt hur som helst - men det är ju SÅ svårt! Hur ska man blanda/inte blanda? Ska man sätta äldre ihop och yngre ihop? Ska släktingar sitta nära varandra? Vilka ska vi sätta vid honnörsbordet? Osv osv, skitsvårt ju! Hur tänker ni när ni bordsplacerar?
Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.