• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Brud 080524

Pumpkin - oj den var lång. Gör en ju bara mer stressad att tänka på att alla ska fota hela tiden och man ska bli bra på alla kort!

Tack Anja! Bra lista! Nu känner jag mig lite lugnare iaf!

• Anja 19 juli 2008

Ok, jag trodde man ändrat på svenska för att det skulle rimma (fått, blått). Sett så många här inne som skrivit så.

Äh dåså. då blev det lättare hehe

• Pumpkin
    Anja: Det har man säkert, men det är så det ska vara i alla fall

Brud 080524: Haha
  • Anja 19 juli 2008

fröken planera

som ett riktigt brudpar *asg*

vet du, det är EXAKT så jag känner... när jag kollar på bilder på alla andra brudpar så tänker jag att de lixom ser ut som RIKTIGA brudpar... när jag ser mig själv i klänningen eller tänker på vårt bröllop så känner jag mest att vi lixom är "på låtsas", att det är som ett skämt, eller nääää inte ett skämt, men jag kan inte se oss på samma sätt som jag ser alla andra brudpar som ser helt naturligt brudpariga ut. Jag tycker jag ser helt utklädd ut, även om det känns helt rätt o fantastiskt.

Svårt att se mig själv som en RIKTIG brud på ett RIKTIGT bröllop *asg*

realitychock...

• trofast

3 månader kvar, exakt idag..... läskigt....

Börjar bli lite nervös. Tänk om man valt fel, inte man alltså *asg* utan typ av bröllop?? Näääää tror inte det men fy vad läskigt...

Tur att det inte är så mycket planering (gifter oss utomlands i helighet)....

Hindersprövning inskickad, fotograf, hyrbil, hotell, präst, kyrka bokad.... egentligen bara ring och kläder kvar.... men ändå läskigt.....

• Anja 19 juli 2008

Oj TVÅ månader exakt idag... har du tänkt på det fröken planera!!!

• Anja 19 juli 2008

Trofast

Det blir nog bra hur ni än valt och dagen kommer bli underbar. Jag kan tänka mig många varianter av bröllop faktiskt

(trist bara att man inte kan prova på alla, fniss)

• Fröken Planera

Ja, Anja!!! Jag kom på det när jag såg Trofasts inlägg!!!
    Helt otroligt!!!
    Du kan tro att jag ser fram emot det första mötet efter alla vigslar när vi ska kolla på alla foton!!!
    Det måste vi bara göra!
    Då får vi chans att avgöra om vi verkligen ser ut som RIKTIGA BRUDPAR, eller bara utklädda!!
    Nu längtar jag i hela kroppen!!! (Hoppas Kevin ska leka med kompisar ikväll hahaha)
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-19 09:56:49 följande:

Oj TVÅ månader exakt idag... har du tänkt på det fröken planera!!!
  • Pumpkin

Det där med stuk på bröllop har jag också funderat på - kommer vi att vara nöjda? Fast nu är det som sagt gästerna som oroar mig mest - kommer jag att vara besviken på vår bröllopsdag för att vissa inte kom, eller kommer jag vara nöjd med de som faktiskt är där?

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.