• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Englali

Pumpkin: Nej men känner man så, så är det inte det lättaste att handla. Diskarna måste ju se inbjudande o fräscha ut! Definitivt!
    Här är det jag som tjatar om grönsaker o frukt. A har inte en aning om vad vi har o i kylen o frysen. Inte den blekaste! Jag brukar lägga fram frukter till honom som kan ha med sig på jobb under dagen. *asg* Värsta präktiga mamma varningen på mig här nu känner jag

Ja, leta bilder! Jag vill se! Känner att jag suger inspiration överallt nu inför lördag, jag har fjärilar i magen... haha!

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

pumpkin: tråkigt att inte ryggen mår bättre jag tycker det låter skiiiitsnyggt med halvuppsatt och lockar ( för det ska jag ha ) hihi

imorrn kommer mina tärnor igen... vi ska proväta tårta och jag skulle hga sytt deras klänningar... men jag har verkligen inte orkat eller haft tid... har suttit med syrran och pluggat huuur mycket som helst.... blääää det känns som JAG ska ta studenten och är stressad av alla betyg hehe

• aln81

hej hej här är en till som ska gifta sig i sommar närmare bestämt den 29/8.

Vi kommer att ha ett borligt bröllop i alnarpsparken i lomma. Där de närmast kommer att vara bjudna sedan en FEST för kompisarna..

//anna

• Pumpkin
    Englali: Lasse är frukt-och-grönt-nörd, han har nästan alltid en frukt eller grönsak i handen

Hittar inga klockrena bilder, men lite inspiration i alla fall. Dels har jag lagt upp i mitt galleri och dels har Adamia och kexet80 fina uppsättningar med nedsläppt hår. Tänk mer lockar bara, och mer hår framför axlarna om man så säger.

Snitte: Ja, det är ju lite jobbigt... Men på fredag, då blir det bra!
    Klart du tycker det är snyggt då
  • Englali

Aln 81 Välkommen hit!
    Här är en glad tråd där vi diskuterar allt som rör bröllop... och allt annat också för den delen!
    Hur går planerna? Mkt kvar eller mkt klart?
    Här är vi nyfikna

Snitte: Oj... studenten på nytt Men ärligt, hoppas din syrra är tacksam över att du ställer upp så mkt. Här är tärnklänningen inte beställd ännu, jag måste ta tag i det i helgen och ta alla mått på henne så vi kan skicka efter den. Hon ska promt betala den själv, hon vägrar låta oss göra det. Trots att vi säger att vi verkligen vill men både hon och hennes sambo (bestman) bara totalvägrar! Så vi får väl ge oss och bocka o buga för en utgift mindre!

• Snitte- 5/7-2008

pumpkin: jättefina bilder! gillade starkt den första! speciellt med luggen!!

anl81: välkommen!

englali: jooo jag hoppas hon gör det också... men det tror jag,,, eller ja, hon tycker väl att det är självklart att jag ska göra det... hon och vår mor är osams... de har inte pratat med varann på 3 veckor... *suck*

• Pumpkin
    Snitte: Ja, luggen är ju väldigt passande eftersom jag har sån lugg Och så en tiara till det där, ganska snyggt va?
  • Snitte- 5/7-2008

det kommer bli aaaassnyggt!! jag funderar på att ha karborre pärlor i... skulle du ju med kunna ha, det kommer noig göra sig bättre i ditt hår eftersom det är mörkt

Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.