• Pumpkin

Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 10!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är det snart sommar brudar, om ett halvår är vi alla fruar Förvånad Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLundvigifteross.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 Niennabrollopsplanering.blogspot.com
    080719 Fröken Planera
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 sommarbrud 080802steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebris hedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080809 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080809 KKC
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillan
    home.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m2664811.html

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.
  • Anettan73

Hmmm

Får skicka i 2 omgångar....

• Pumpkin

Nu har vi skaffat en prenumeration på frukt- och grönsakskorgar

• Anettan73
    Pumpkin skrev 2008-05-14 20:18:12 följande:
    Till jobbet eller hem????

Jag har haft hem o där ifrån jag fick det så blev frukten dålig innom 3 dagar så jag hoppa av de...
  • Pumpkin

Hem Det är ett litet företag i Järna utanför Södertälje som kör ut ekologiska frukter och grönsaker direkt till dörren. Tänkte att vi skulle testa i alla fall, kanske kan få mig att äta lite mer frukt och grönt.

• EldHav

Idag har jag köpt embossing-prylar för att skriva namn på placeringskorten Dyrt, men många engångs-kostnader.

• Englali
    Pumpkin skrev 2008-05-14 20:18:12 följande:
    Åh så underbart! Nackdelen med att bo lite off så som vi gör... här finns inget sådant. Är det dyrt?

Pumpkin förstår också hur du menar ang. håret. Självklart ska man känna sig bekväm, men det får inte heller bli för alldagligt tycker jag. Bröllop är ju fest o flärd!!

Anettan: Ska strax kika in på min mail! Tack tack!
  • Pumpkin
    Englali: 280kr/korg. Har beställt så att vi får hem en varannan vecka till att börja med, är nog ganska lagom

Nej, för alldagligt får det inte bli. Men frisyren jag tänker på när jag säger att överhåret sätts upp och resten hänger i stora lockar och sen tiara till det - det känns allt annat än alldagligt faktiskt, speciellt för mig som har spikrakt hår

Nu har jag kört 20 minuter pilates. Känns faktiskt helt OK, gjorde lite ont på vissa övningar men då tog jag det försiktigt. Skönt att ha gjort bort träningen i alla fall
  • Englali

Pumpkin: Låter som ett superbra pris! Hade det funnits här så hade jag def. beställt hem det. Här handlas det mängder med frukt o grönt varje vecka. Vi kan väl säga som så att hälften av allt i kylskåpet är frukt i grönt ungefär (då har vi en "hel" kyl från golv till tak )
    Just nu är jag så inne på avocado Haha!

Nej nej, den låter absolut allt annat än alldaglig! Har du inga bilder du kan visa mig lite på ett ungefär vad du är sugen på?? Jag är ju så nyfiken!!

• Pumpkin
    Englali: Haha, så önskar Lasse att vårt kylskåp såg ut Jag vet inte, jag blir så oinspirerad när jag går på frukt&gröntavdelningen på Maxi här, så det blir liksom inte att jag vill köpa så mkt. De har ganska dåligt utbud också tycker jag, i jämförelse med vad jag är van vid. Så det här är precis vad vi behöver känner jag!

Ska leta reda på lite bilder, har nog ett par tre stycken i alla fall, som är ungefär vad jag tänker på
Svar på tråden Snart fruar! Sommarbröllop 2008 spurtar mot målet.