• Tuggummi

HJÄLP!!! Jag är så svartsjuk

oj oj.. Jag har vart i ungefär samma situation..
    Mitt ex hade gjort en ny anonym msn (vilket jag inte hade en aning om).. Sedan börjar en kille skriva till mig på msn (det var då han) han skrev att han ville träffa mig osv osv.. Jag antar att han ville veta om jag nappade ifall att andra killar skrev så.. Vilket jag absolut inte gjorde...

Sen fick jag höra att samma person hade börjat skriva till mina kompisar. Han skrev att han tycket att dom var så sexiga, heta osv osv.. Han skrev även att han ville träffa dom och vad han ville göra med dom osv...(inte för att jag vet hur de skulle gå till eftersom att dom hade träffat honom många gånger, vi hade vart tillsammans i kanske 1 år då).
    Men hur som helst.. En dag när jag ska logga in på msn, på hans dator så klickade jag ner den där listen där de står alla som har loggat in på den datorn, och där hade den "mystiske" killen loggat in... Jag frågade honom vem det var, och han svarade att han inte hade någon aning om vem det var.. och jag var dum, blind och kär, jag lotsades som att jag aldrig sett det där..
    Men jag bar alltid med mig att min pojkvän kände sådär för mina vänner och det gick bara inte tillslut.. det blev värre och han gjorde fler och värre saker...

Så mitt tips är att du lämnar honom innan han förstör för mycket för dig och dina framtida förhållanden..

• Tuggummi

SÅ sa jag med, men man ser det inte tillslut!
    Du ska självklart göra som du själv känner, men tillåt dig att se det som du inte vill se... Det blir bara jobbigare med tiden..
    Jag hoppas verkligen att du får det du förtjänar !

Svar på tråden HJÄLP!!! Jag är så svartsjuk