• Fru Hilde

    Äntligen fredag del 13!

    Så nu ska jag vara banal... *hojtar* Fel låt vann

    Nä ärligt talat så var det mest underhållning och inget jag gilalde speciellt... sedan somnade jag som vanligt när de håller på och sammanställa resultaten. vaknade gjorde jag precis när de kommit på att Ryssland vann.

  • Fru Hilde

    Hejsan brudar, flickor och intelligenta väninnor OBS! INTELLIGENTA

    Nu ska jag och familjen till stranden! Göttit!

    Kjam, kjam medmera trevligheter...

  • Fru Hilde

    Vad trevligt att man kan käka glass och chokladsås här inne iallafall *cajbermumsar* ute i det reallife-livet... där äts ingen glass för tillfället... bara nyttigheter. Men jag har tappat över 3 kg, så det är det värt.

  • Fru Hilde

    Ojdå mc. Ska visserligen bli roligt att skrivas med dig igen Du är lite saknad

    sjä'lv har jag lite jobbsökartankar... har fått nys om något intressant.

  • Fru Hilde

    Tjenare allihopa

    Nu ska jag till jobbet... inte kul... men vad gör man?
    Nya jobbuniformen är asful och i tre storlekar för stort... minst. Önskar att de kunde komma på att de har en tjej på jobbet, så man kunde få kvinnostorlek på kläderna det här är nästintill mobbning att få gå runt i.

  • Fru Hilde

    Ojdå Gable när börjar POP-rean? Man MÅSTE ju shoppa

    maken är ute och släcker skogsbrand i norra Halland. Han ringde just och lät lite uppskakad. Därav mitt tidiga morgoninlägg. Vinden gör att elden får möjlighet att skutta framåt alldeles för lätt. Flera villor var övertända. Man inser att det kan gå fort om olyckan är framme.

    Kram på er!

  • Fru Hilde

    hmmm är det bara jag som är igång idag ??

    ÅHEJ! ÅHÅ! ÅHEJ! *hivar upp tråden från avgrunden*

    Nu råkar jag veta att en o annan mä'nniska här tagit sig till Allralängstbortistan Hoppas hon har det riktigt göttigt

    Själv försöker jag klura ut hur man kan slippa rbeta på en usel arbetsplats... om det bara funkar att byta jobb, ja då kan det ju ta evigheters evighet innan jag slipper nuvarande... jag har ju så "fina2 arbetskamrater.... en nynazist, en sur snickare och så nu en fantastiskt envis sextrackasserare. Livet är underbart *urk*

  • Fru Hilde

    Tack tack cybermamma JAg gillar blommor och blader... trodde jag skulle ha lite i trädgården vid det här laget, men de har torkat ihop totalt, så jag håller tillgodo med dina istället.

    Vi går på knäna av trötthet här just nu. Tösen har en period av "jag ska vara vaken hela natten". Det är plågsamt hur dåligt man mår när man har sömnbrist. Jag är förvånad över att jag och maken inte bråkat eller ens gnällt på varann ännu. Tålamodet och förståelsen är ju knappast på topp just nu. Däremot har jag gnällt lite mer på lilltösen än jag tycker är roligt, men vad gör man med en trotsig tvååring som inte sover? Hennes favoritord är NEJ och detta mixas med alla aktiviteter som man skulle kunna gissa att man inte får Hade vi inte haft sömnbrist skulle det iofs varit riktigt roligt, för hon är ju mitt i en jätterolig utvecklingsfas också. Det bara mymlar fram nya ord hela tiden och en del blir väldigt fel, fastän hon tänkt väldigt rätt

    Hoppas ni har det riktigt bra därute i sommarregnet!

    Nu ska jag ta en kopp kaffe! KRAM!

  • Fru Hilde

    Hej hej i stugan

    Kul att se dig ÄPV

    Janos jag tackar för omtanken. Här är ganska slitigt, men vi kör numera tvåskift om nätterna. Det funkar hyfsat. Ingen av oss orkar ta ansvaret hela nätter just nu, för vi behöver ju kunna få planera vår sömn så vi får hyfsat med sömntimmar för att orka jobba. Nästa vecka ska vi träffa en barnläkare. Jag hoppas verkligen på några goda råd.

  • Fru Hilde

    Jag har sovit gott i natt Däremot har svägerskan varit vaken några timmar för vi rymde hemifrån igår, bodde på hotell, åt god mat och spankulerade runt på stan och bara njöt av att få vara lite själva med varandra.

    Vad gäller släkt och familj vet jag inte vad jag önskar egentligen. Ibland är en del för nära och ibland vet jag inte hur långt bort jag önskar dem... Speciellt svärmor... ibland vill jag ha henne VÄLDIGT långt bort. (hon har varit taskig igen)

  • Fru Hilde

    Tjenare! Äsch Garonne jag har fredag hela veckan!

    Imorgon ska min sommarjobbare vara tillbaka i butiken. Jag känner mig redan lyckligare ... me like min sommarjobbare. en väldigt trevlig och intelligent buffert mot gubbiga gubbar, en juckande mallgroda och en rasistisk slashas... men jag har haft massor av trevliga kunder också som gör mig gladare och det är värt mycket.

  • Fru Hilde

    anne på grönkulla skrev 2008-07-03 05:21:18 följande:


    Sommarjobbare o praktikanter är BÄST!
    JAPP !!
  • Fru Hilde

    äntligen på väg skrev 2008-07-03 21:49:38 följande:


    Vilken perfekt vecka man valde att börja sin semester på . Uuuuuunderbart väder
    Ja, solen skiner även här hos mig Jag har långhelg och njuter av att vara lat I eftermiddag ska tösen och jag på tvåårskalas inne i Götet. Det ska bli kul det också.
Svar på tråden Äntligen fredag del 13!