• FruHamberg

La sposa

Är det någon som ska ha klänning ifrån La sposa? Äkta eller kopia spelar ingen roll
    Isf vart har ni hittat era klänningar, någon som vet nån som gör bra kopior på dem? Är så sugen på modellen som heter marilyn www.madonna.pl/en/lasposa.php. Testade den i helgen när jag var i Stockholm och blev så kär iden . Men 14500 var lite mer än vad jag hade tänkt spendera på en klänning...

• Svar på tråden La sposa
  • Aleta

Ska inte ha en La sposa eftersom jag försöker hålla nere kostnaderna, men det finns en La sposa som är "min" klänning på Idéskrädderiet i Växjö. Den kostade typ 12000 så jag köpte en billigare klänning men jag tänker på den ibland...suck...

Lycka till, de har verkligen otroliga klänningar!

• FruHamberg

Ja visst är dom vackra. vill oxå hålla kostnaderna nere så jag hoppas på att hitta en kopia.

• Hjalmar

Jag blev också så väldigt sugen på en La Sposa klänning. Dom är ju jättevackra - men DYRA- så jag la ner den idén och syr upp min klänning istället. Annars har jag nu upptäckt att pronovias har ännu mer klänningar i min smak. Fast dom är ju lika dyra

• FruHamberg

Ja , jag vet. Gillar nästan allt från pronovias. Syr du upp klänningen i sverige eller i kina?

• Hjalmar

Nej det är en kompis som syr upp.. Blandar ideer å får den (förhoppningsvis) precis som jag vill:)

• FruHamberg

ok, det låter ju superbra! Lycka till!!

• 26maj2007

jag hade en Atelier Diagonal från Pronovias de är lite billigare.

vet inte hur det är nu men Atelje MB i vinslöv var billigast förra året på Atelier Diagonal och La Sposa. tror även att de är det i år också.

• FruHamberg

Ok, tack för tipset!!

• Dottertrotter

Jag har beställt en La Sposa från Atelje MB. Modell Mecenas. Finns i mitt galleri. La Sposas klänningar har en helt underbar passform! För att inte tala om kvalitén... efter jag provat den så var det kört. =)

Svar på tråden La sposa