-
-
Svar på tråden Nån som råkat ut för aprilskämt ?
-
Ja, det var ju tur. Men på vilket sätt skulle det varit roligt?
lillasmilla skrev 2008-04-01 16:18:09 följande:jag messade till min mamma:vet inte vad jag ska säga eller göra... vi bråkade hela kvällen igår... blir så lessen. pratade till och med om att blåsa av bröllopet.... kan jag komma till er i helgen, tror att vi behöver vara ifrån varandra ett tag...fick genast ett svar:lilla gumman.... förstår att ni har det jobbigt nu, det är ju så mycket med allt! du ska se att det löser sig. vårt hem är alltid öppet! ringer om en stund. kram mammasvarade:april april! Hihi! vi älskar varandra mest i hela världen och kommer att göra det i all evighet! om jag inte vore säker på det skulle jag aldrig ge mig in i detta. Lag är lycklig!Mohhhha! Hihi!Mamma blev lite sur, tyckte inte alls att det var skoj!Men jag är lite elakt sinnad, så det tyckte jag! =)Huvudsaken borde väl vara att det VAR ett SKÄMT eller? -
Vill oxå luras med m2b men hur??? Han kommer hem om 20 minuter!! TIPS??
-
Att nåt bröllopsrelaterad gått åt skogen? Typ fotografen har dubbelbokat eller så?
BröllopJuli2008 skrev 2008-04-01 16:21:27 följande:Vill oxå luras med m2b men hur??? Han kommer hem om 20 minuter!! TIPS?? -
Jag tycker eg inte skämt är roliga om de skulle kunna vara verklighet. Ex lillasmillas skämt tycker jag inte var det minsta kul. Det finns ju inget i det som gör att personen skulle kunna fatta att det ÄR ett skämt.
-
Alla har vi olika humor... =)
-
ska klura... Tack för tipset Nessan!
-
De ska vara precis tillräckligt nära gränsen mellan verklighet och galenskap för att kunna vara båda vid en första anblick, men vid blick 2 helt klart vara galenskap! Så den om Hammarbybacken som ska glasas in gillade jag - det finns ju inglasade skidbackar, t ex, men kostnaden är absurd o det skulle aldrig löna sig där, typ.
-
Visst har vi, lillasmilla; Men jag tycker att hela grejen med ett skämt är att man ska kunna fatta på ngt sätt att det ÄR ett skämt.
lillasmilla skrev 2008-04-01 16:26:16 följande:Alla har vi olika humor... =) -
Men då är ju själva poängen med ett skämt borta! Men ska ju inte fatta att det är ett skämt förän någon talar om det juh... tycker jag iaf!
-
Jag själv vill skojja om något han inte fattar är ett skämt från första början hehe,, typ inget om att jag har vunnit 5 miljoner på lotoo hahaha för det fattar han är ett skämt.
Kan inte vara något med bröllopet tyvärr, då vi inte har kommit så långt i planeringen..
Fler förslaaaag?? -
Neh da är det vâl inte ett skämt utan bara att luras? Vilket för mig inte är samma sak. Lillasmillas skämt till sin mamma skulle fa MIN mamma att ma daligt.. (Lillasmilla - inget ont om det, jag bara lanar ditt exempel och sätter in det i min familj) Vad är det för kul med det?
-
Ok, kan hålla med på den punkten. Min mamma skulle inte heller uppskatta det.. Man måste ju veta vilka skämt man kan dra med vilka personer. Vissa kanske tycker att vissa skämt är dåliga medan andra asgarvar.. Det är ju olika som sagt.
-
Ja men det beror ju på vad en person har för humor och hur man uppfattar et skämt. Det kan vara så att någons mamma skulle skratta åt det skämtet, man vet ju aldrig...
-
Japp eller som traden här nâstintill som tog upp en kille som hade friat som aprilskämt.. Hur kul är det? (Jag hade mördat honom)
-
Jag hoppas jag inte känner nån som skulle skratta åt att nån man bryr sig om vore olycklig...
-
Haha, jag tycker med att det är ett elakt skämt, meen vaddå någon kanske ser det som ett roligt aprilskämt. Jag hade nog skrattat åt det om min pojkvän friade efter en månad som par.
-
Mja men i detta fallet hade de varit tillsammans i tolv ar och hon ville gifta sig..
-
DET håller jag verkligen med om... Fy fasiken.Zozo skrev 2008-04-01 16:38:41 följande:Japp eller som traden här nâstintill som tog upp en kille som hade friat som aprilskämt.. Hur kul är det? (Jag hade mördat honom)
-
Lite värre är det då hehehe hoppas tjejen inte tar död på honom bara.Zozo skrev 2008-04-01 16:42:10 följande:Mja men i detta fallet hade de varit tillsammans i tolv ar och hon ville gifta sig..
Menar bara arr vi ser olika på skämt.