tackkort
Hur lång tid efter bröllopet kan man vänta med att skicka ut tackkkort utan att det blir dumt?
Hur lång tid efter bröllopet kan man vänta med att skicka ut tackkkort utan att det blir dumt?
Det går inte korten blev grå när jag testade och ögonen ser skitskumma ut
Kontakta gästerna!
Jag hade en kompis med samma problem.
En av gästerna hade tagit ett fint kort när de kom ut ur kyrkan och det blev jättefint. Såg lite paparazziaktigt ut men skarpt och fint. Man fick känslan av kändisfoto
Trist :/
Jag har redan fått alla kort som alla tagit och det finns inte ett enda bra bland dom. Finns fina från festen men inga som går att använda.
Fy vad tråkigt!
Ja jag är jättebesviken på att det blev så här för nu finns det ingenting att förstora från, finns inga bilder att göra tackkort av, finns inte en enda bild till scrapbooken min kompis skulle göra åt oss, finns ingenting
Usch vad trist!
Det går inte att sätta ihop ett mini-collage från festen med kanske fyra-fem bilder? Kanske inte gör något att det inte är klassiska bilder utanför kyrkan eller porträttfoto. Har ni något fint från det att ni skär upp tårtan, nån fin bild på buketten osv. Typ nåt åt det här hållet (bild jag fann på google):
picasaweb.google.com/t.zetterberg/BettanAndreasSkoog/photo
Om du inte har bilder som fungerar till detta skulle jag nog överväga att fota er igen, det är dyrt, men låt göra buketten igen och hår och smink... Kan ju vara kul att ha bilder i framtiden...
Typiskt! Länken över fungerade inte! Men testa att googla "bilder" med sökorden Collage Bröllop, sen är det bild nummer åtta jag menar!
gud va dåligt av din kompis att ta så lite bilder, även som amatör så måste man ju fatta att man tar FLER bilder
Synd att det inte går att fixa till dom ni har då, man kan ju klippa bort det dåliga i en bild typ. Hur provade du när försökte med bildredigering ?
har ni provat att kontakta nåt proffs, kanske en foto affär, en fotograf etc, de kan kanske göra underverk med sins special program?
Det värsta är att hon sa innan att hon skulle vara med hela dagen under alla förberedelser men sen strulade hon så att jag har inte ett enda kort från förberedelserna. Och det var hon som sa att hon kunde ta 1000 bilder och ändå tar hon inte ens 100... Jag fattar inte....
JAg har klippt i alla bilder för att se om det går att ta bort det dåliga och det är en annan kompis till mig som försökt rädda bilderna han har toppenprogram men det går inte att ljusa upp dom så pass att dom funkar. Och gör man min klänning röd blir resten av färgerna konstiga Ögonen ser döda ut när man tar bort det röda.
Har frågat i en fotoaffär men han säger oxå att bilderna är för dåliga för att räddas.
Vad tråkigt för er båda! Jag lider med dig!
Ja det är jättetrist
Har bestämt mig för att det blir bara vanliga svarta kort utan bild i om går i samma stil som inbjudan.
bara jag skrev 2008-03-28 13:12:52 följande:
Har du funderat på att göra dom kort som blev någorlunda bra ,förutom att klänningen blev för rosa, svartvita istället, det kan bli riktigt snyggt och då syns ju den konstiga färgen!