tackkort
Hur lång tid efter bröllopet kan man vänta med att skicka ut tackkkort utan att det blir dumt?
Hur lång tid efter bröllopet kan man vänta med att skicka ut tackkkort utan att det blir dumt?
bra fråga.... men ett bra tag är nog ok.
Kan man skicka tackkort utan fotografi då?
Absolut!
Får nog bli det för vi har inga fotografier att skicka med, alla bilder är misslyckade.
Alla??? Inte kul alls...
Varför är dom misslyckade?
Japp alla är misslyckade, det finns inte en enda bild som går att använda till vare sig tackkort eller förstoring så det känns bra.
Hade en kompis som alltid tar toppenbilder som skulle ta våra bilder, hon hade så hon kunde ta 1000 bilder men jag fick 70 st. Vi hade 30 min mellan vigsel och taxi då hon skulle ta våra bröllopsbilder hon tog 15 bilder jag fick 8 och dom suger. Vi satt i 20 min och väntade på taxi för hon tyckte att dom 15 bilderna räckte. Min man kliar sig på benet på ett, han tittar i taket på två, han tittar i golvet på ett, han tittar på något helt annat på två och dom resterande korten där ser min röda klänning skrikrosa ut. Alla bilder är ofokuserade, svarta, gryniga, fel i färgen enormt röda ögon. Dom går inte att använda till något alls.
Fy vad trist!!!! Har ni kvar kläderna? för ni kanske kan ta "nya" kort så ni i alla fall har några bilder på hur ni såg ut? Fy vad tråkigt för er!
Ja vi har alla kläder kvar men jag hade världens vackraste bukett och den kommer inte att finnas med på bild då...
Har du provat att redigera dom i ett bildredigeringsprogram? Det gär ju inte underverk, men det kan göra ganska stor skillnad.