• Ars amandi

OT förvirrad mens

satt å fundera lite å blev lite förvirrad så kollar om nån vet bättre än jag..

kan bli lite rörigt men ska skriva så tydligt jag kan...

jag slutade med mina piller i somras och har helatiden haft regelbunden mens efter det den har tillåme passat tiden bättre än när jag åt piller fast rikligare då.
    förra månaden så va mensen TVÅ veckor sen, tog gravtest men det visade negativt å dagen efter kom mensen (typiskt)

men hur funkar det nu? har cirkeln ändrat sig nu å jag ska beräkna nästa mens rätt antal veckor efter förra eller ska cirken vara det samma som tidigareså att det då blir kortare tid mellan mensen denna gång???

brukar även känna av min äl väldigt tydligt men har denna månad inte kännt av den alls...

något förvirrad där

• Svar på tråden OT förvirrad mens
  • helene306

Ars amandi skrev 2008-03-21 14:45:59 följande:

om den ska komma som vanligt så är den redan sen 1 vecka typ
    Då har den antingen förskjutits eller så är det något annat Jag har aldrig haft problem med mensen, min har varit som en klocka, på sin höjd 1 eller 3 dagar försenad utan att det gjort mig orolig, men pga det har den inte blivit sen till nästa mens.
  • Ars amandi

ja får väll bara vänta en vecka till se om den behagar att komma, gör den det då så har jag ju fått svaret på min fråga (är ej utrustad med funktionen tålamod)

den har ju som sagt aldrig strulat förut...

• Mrs Mommy

Annars kanske du ska gå och införskaffa dig ett gravtest
    Ars amandi skrev 2008-03-21 15:18:45 följande:

ja får väll bara vänta en vecka till se om den behagar att komma, gör den det då så har jag ju fått svaret på min fråga (är ej utrustad med funktionen tålamod)den har ju som sagt aldrig strulat förut...
  • Ars amandi

nje jag väntar nog nån vecka blir så besviken varje gång det visar negativt

• Princess Nightingale

Ars amandi skrev 2008-03-21 14:34:32 följande:

jassåvi försöker ju bli gravida så så hoppas jag inte att det va...eller försöker å försöker vi kör oskyddat å blir det något så är det välkommet
    Hm, det dar med misfall behover inte vara nagot negativt.
    Tydligen ar det lattare att nasta fastnar och klarar sig battre.

Haller tummarna for er
  • Mrs Mommy

Hoppas att det kanske är ett +
    Håll oss uppdaterade...

• bäbbles

Ja man kan ju faktiskt ha blödningar även om man är gravid ade själv tre stycken o viste därför inte att jag var gravid. Det står även i instruktionerna till vissa test iaf att om man är osäker ska man vänta 19 dagar o testa igen..
    Så får vi hoppas att du får det svar du vill när du väl testar igen...

• Ars amandi

hur långt efter beräknad mens ska man testa??

vill testa typ nyss men slår vad om att mensen kommer direkt efter då....

Svar på tråden OT förvirrad mens