• Fejs

Pappa

Hmmm har precis fått nys om att min far också gått o förlovat sig. Han har inte sagt något, får reda på det imorgon kanske. Hon fyller jämt i år så i så fall gifter dig sig väl då också... Fan ta dem i så fall! Förstöra morgondagen o hela året för oss i så fall. De vet att vi ska gifta oss i år o vi är redan förlovade. Skulle inte förvåna mig om det är så att de gifter sig... *upprörd!* Vill fan inte gifta mig samma år som min far!!!

• Svar på tråden Pappa
  • lycklig78
    matildaochniklas skrev 2008-03-21 21:07:55 följande:
    Jag förstår dig också!Jag är inte i samma situation men min bror ska få sitt första barn typ en vecka efter vårat bröllop och dom harvetat om vårat bröllop läääääänge! Visst är det kul att dom ska ha barn men jag kan inte låta bli att tänka på att de kommer sno massa uppmärksamhet om de ens kan komma på mitt bröllop! Om dom kunde ha sagt det liite tidigare hade vi tagit ett annat datum.Hoppas verkligen att det löser sig för dig!
    Men hjälp! Sno uppmärksamhet? Är det det erat bröllop handlar om... Uppmärksamhet? Skulle eran bror ha väntat med att skaffa barn då?
  • Balinda
    Jag förstår dig också!Jag är inte i samma situation men min bror ska få sitt första barn typ en vecka efter vårat bröllop och dom harvetat om vårat bröllop läääääänge! Visst är det kul att dom ska ha barn men jag kan inte låta bli att tänka på att de kommer sno massa uppmärksamhet om de ens kan komma på mitt bröllop! Om dom kunde ha sagt det liite tidigare hade vi tagit ett annat datum.Hoppas verkligen att det löser sig för dig!
    Man kan ju inte direkt planera in när man ska få barn. sno massa uppmärksamhet..? Det är ju två helt skilda saker.

Jag blir mörkrädd ibland över hur självupptagna människor är!!
  • Thailand 08
    Ja nu är det ju så att man inte kan bestäma NÄR man blir gravid.Och den lilla/ lille kommer ut när den själv tycker det e dax.innan eller efter beräknat datum
  • matildaochniklas

Jag vet att det låter jävligt ego men det är inte första gången det händer.. Jag är jätteglad för deras skull men om dom hade sagt det till oss innan vi gick ut officiellt med att vi skulle gifta oss så kunde vi ha skjutit på det så att dom med större sannorlikhet kunde vara med på vårat bröllop.

• matildaochniklas

Kanske ska tillägga att den här nyheten är rätt ny för mig och jag har inte riktigt smält det än. Jag är på lite dåligt humör idag, det är nog därför jag låter så grinig. Förlåt, jag vet att ni har rätt och jag är glad för deras skull! Vårat bröllop handlar absolut inte om uppmärksamhet. Tack för tillrättavisningen, det behöver man ibland!

• Trisen

Nä men om din bror kommer att bli pappa så har det väl inget att göra med ert bröllop. Förstås är det ju synd om han missar bröllopet men sånt är livet. Och att de kommer att sno uppmärksamhet är väl lite att ta i. Att få barn är ju faktiskt inget man kan göra något åt, man blir gravid när man blir det och att födseln är så nära på är ju lite otur. De snor ju i så fall inte uppmärksamheten med flit...

Men dubbelgrattis till bröllopet och kommande brorsdotter/son

• Thailand 08
    matildaochniklas skrev 2008-03-21 21:20:44 följande:
    Kanske ska tillägga att den här nyheten är rätt ny för mig och jag har inte riktigt smält det än. Jag är på lite dåligt humör idag, det är nog därför jag låter så grinig. Förlåt, jag vet att ni har rätt och jag är glad för deras skull! Vårat bröllop handlar absolut inte om uppmärksamhet. Tack för tillrättavisningen, det behöver man ibland!
    Nu är det påsk och då ska vi alla vara glada.Jag är lite uttråkad just nu..tv.n upptagen av tonåringar...men jag och maken ska snart ut på stan och kika + ta en öl nånstans
  • Balinda
    skönt att höra att du tänkte efter lite. Ibland säger man saker man egentligen inte menar. :)
  • lycklig78
    Man har lov att ha dåliga dagar Det kommer ordna sig ska du se. Era bröllopsdagar kommer bli kanon trots att era bröder ska bli pappor och om era pappor gifter sig samma år. Ni får inte låta sådana saker dra ner eran glädje.
  • Trisen

Sorry, missade ditt senaste inlägg. Är väl lite trött när det går så långsamt att skriva...

Svar på tråden Pappa