• JohanoCissi

Vad till mansmorgongåva??

Kan ni ge mig tips på prylar som morgongåva till min blivande? Har sett att många ska ge så kallad "secret box" men det är nog inget för mig. Smycken är kanske inte heller så lätt. Han använder inte så mycket smycken, och inte heller fickplunta eller visitkortshållare. Någon annan som har ett bra tips?

Tänkte först på en rolig men kanske tråkig sak att ge i morgongåva och det var en ny postlåda med våra nya namn på. Men det är mer en present till oss båda plus att det kanske är som sagt lite tråkigt. Han vet inte själv vad han skulle kunna tänka sig och det hade varit kul att överraska honom. Snälla hjälp mig.

• Svar på tråden Vad till mansmorgongåva??
  • 20080802

TS: Mycket prat om sånt du redan sagt att du inte vill ge...
    Känner igen mig precis. Vet å andra sidan att min m2b knappast väntar sig någon morgongåva men ändå.

Jag tycker att den nya postlådan låter en toppenbra present. Praktisk men ändå personlig. Skulle passa min man som inte gillar parfymer och smycken eller egentligen flärd över huvud taget. Synd bara att vi har en ganska ny postlåda redan. :-/

Hallonmums: Secret box är ungefär det som Tant Doris beskrev ovan; alltså en uppsättning snygga sensuella bilder av bruden.

• Tant Doris
    20080802 skrev 2008-03-17 23:08:24 följande:
    TS: Mycket prat om sånt du redan sagt att du inte vill ge... Känner igen mig precis.
    /Hallonmums: Secret box är ungefär det som Tant Doris beskrev ovan; alltså en uppsättning snygga sensuella bilder av bruden.
    Usch, nu känner jag mig dum
    Hade ingen aning om vad en Secret box var uppenbarligen
    Jag som trodde att jag kom med något originellt för jag hade själv aldrig hört talas om det

Sorry! Det var inte meningen att prata om sånt du redan sagt att du inte vill ge...
  • 20080802

*skrattar* Och det var absolut inte meningen att du skulle känna dig dum Doris!! Tycker också det är en fin present men min m2b är inte intresserad.

Tant Doris skrev 2008-03-17 23:13:03 följande:

Usch, nu känner jag mig dum Hade ingen aning om vad en Secret box var uppenbarligen Jag som trodde att jag kom med något originellt för jag hade själv aldrig hört talas om det Sorry! Det var inte meningen att prata om sånt du redan sagt att du inte vill ge...
  • FoxyLoxy

Låter som en toppen idé!.. hmm kanske en liten stöldbar idé

Mawi skrev 2008-03-17 21:14:03 följande:
    Jag ahr köpt en klocka till min m2b, där jag graverat in "jag ger dig min morgon" samt datum. Det kommer nog bli super!
  • Embo81

Min sambo vill ha ett finare rakset, med borste till att få ut raklöddret med och vad där nu mer kan vara i. Har inte kollat upp det så noga ännu. Sen ska han få boken En kärleksförklaring. Har oxå funderat lite på att köpa några falskor vin som man ska lagra en längre tid och sätt lappar på det. öppnas på ettåriga bröllopsdagen, öppnas på din 40-årsdag, öppnas när första barnet döps osv..

• janheden

Hejsan
    min sambo ska få en ölpump han älskar öl...hihihi

• Troll-P

Min man fick ett litet album med bilder på oss och så hade jag skrivit "Jag älskar dig för att..." bredvid varje bild. Dessutom fick han en stor tavla till sovrummet: ett foto på vår utsikt från balkongen (taget av vår bröllopsfotograf). Han är fotointresserad och vi har himla fin utsikt. Nu kan han ta med en del av vårt första gemensamma hem när vi en dag flyttar!

Om han inte fått tavlan så hade han fått en klocka för det är han också förtjust i (gissa vad jag fick.. )

• stinakina

Vi har pratat ihop oss om att ge morgongåvor..

Så vi bestämde oss för att skicka efter en varsin T-shirt i stället, ni vet med Mrs och Mr tryck frampå.

SÅ så blir det, vi ger varandra en varsin tröja...

• Princess Nightingale

Jag ska ocksa kopa honom en klocka

Svar på tråden Vad till mansmorgongåva??