Ex ...?
Hej tjejer..
Jag har ett riktigt jobbigt problem. ja kan inte "komma över" min pojkväns ex. De var ihop i 6 år, sen de var unga. De skulle gifta sig men både föräldrar och deras personliga problem kom emellan. De bråkade mkt, å de visste nog båda att de inte skulle funka. Hon insåg det nog tidigare än honom o blev lite kall mot slutet. Han är ingen som ger upp och kämpade ändå. Men han hade idag ångrat sig helt om de hade gift sig har han sagt. Vi träffades ca 8 månader efter det tog slut och det klickade direkt. Snart har det gått ett år. =) jag vet att han älskar mig jättemkt och vi har pratat om framtid tillsammans. detta ex verkar oxå ha gått vidare, utifrån vad ja hört å de har ingen kontakt. vi har dessutom alla tre varit i samma "rum" bland andra och allt (han) har varit precis som vanlig. Så ja har inga anledningar att vara svartsjuk lr ngt egentligen. Jag vet inte varför ja målar upp deras förhållande som ngt så stort å bra och undrar om han ngnsin kmr älska mig som han älskade henne. ja är som besatt av hur de hade, jämför mkt, å de har blivit en hel del tjafs osv pga detta. Orkar inte dra hela historien.. men hur ska ja bara glömma detta och inse att det är MIG han är med och ser framtid med? jag VET allt detta, men det fastnar inte riktigt i huvvet på mig.. sabbar bara för mig själv. Fy..
ngn som vart/är i samma sits eller bara har ett gott råd?