• IdaÄlskarLennart

jag ville ha dig med på mitt bröllop !!!!!!!!!!!

Vet inte riktigt vart detta ämne hör, men jag måste bara tillängna ett inlägg åt min brorsa (min lossasbrorsa)

Jag hade så innerligt hoppats på få ha han med på mitt bröllop.
    Det var en självklarhet att han skulle vara med på mitt bröllop som är den 17de augusti -08
    men de går inte... för den 6januari hängde han sig.
    Adam, bara 19år.

jag saknar dig så brorsan hoppas du ser på mig från himlen denna stora dag. jag hade hoppats på att få ha dig brevid mig !!

• Svar på tråden jag ville ha dig med på mitt bröllop !!!!!!!!!!!
  • Blivande fru pettersson

Jag beklagar sorgen!

Förlorade min storasyster på samma sätt för fem år sedan, och även om hon alltid fattas mig, fattas hon ännu mer nu i bröllopstider.

• blivandefrularsed

Beklagar sorgen. Tror också absolut att han kommer finnas vid dig den dagen, om inte annat på det sättet att du genom dina tankar får honom att vara nära dig.

Skönt att du vet att han tänkte mycket på dig och naturligtvis vill han inget hellre än att du ska få en underbar dag. Du har en fin människa till man också och det visste nog din bror. Tänker på dig!

• JohanoCissi

när du står där framme vid altaret, så vacker, så kommer han att se på dig från sin plats och viska i ditt öra "du, syrran är den vackraste som finns på jorden". Och även om du inte hör honom så kommer du känna vindpusten av hans andedräkt.......

• Saxiquine

Ohhh nej.

Jag beklagar verkligen.
    Och jag vet på ett ungefär vad du går igenom.

Även om jag inte har en egen bror så gjorde en vän/bekant till mig samma sak för ett år sedan, nån vecka innan han skulle fylla 25.

Han trodde han bränt alla sina broar till ett normalt liv i denna värld p.g.a droger.

Jag känner med dig och jag hoppas att du får en fantastisk bröllopsdag trots allt med vetskapen om att brorsan nog finns med dig på något sätt i alla fall om än ej fysiskt här på jorden.

Kram.

• Zsarah

Förstår hur du känner dej, min styvbror tog sitt liv augusti -06 bara 17 år gammal. Hade gärna sett honom på bröllopet.

• IdaÄlskarLennart

jag förlorade min kompis för nått år sen. han sköt sig själv i huvet å jag kan säga (de kanske låter dumt) , men de är betydligt mycket värre att förlora någon så nära som sin bror. de e stor skillnad. de e inte ens nästan lika ! =/
    men jag beklagar sorgen. =/

Saxiquine skrev 2008-03-15 11:42:02 följande:
    Ohhh nej.Jag beklagar verkligen.Och jag vet på ett ungefär vad du går igenom.Även om jag inte har en egen bror så gjorde en vän/bekant till mig samma sak för ett år sedan, nån vecka innan han skulle fylla 25.Han trodde han bränt alla sina broar till ett normalt liv i denna värld p.g.a droger.Jag känner med dig och jag hoppas att du får en fantastisk bröllopsdag trots allt med vetskapen om att brorsan nog finns med dig på något sätt i alla fall om än ej fysiskt här på jorden.Kram.
  • IdaÄlskarLennart

min kompis sköt sig själv vid samma ålder :'(

Zsarah skrev 2008-03-15 11:52:08 följande:
    Förstår hur du känner dej, min styvbror tog sitt liv augusti -06 bara 17 år gammal. Hade gärna sett honom på bröllopet.
  • JohanoCissi

När det är dags för bröllopet kommer den allra allra värsta sorgen vara mildrad och du kommer att kunna njuta av din dag för han kommer att finnas där genom ditt hjärta, det känns väldigt tungt nu men framtiden finns där och det kommer att kännas bättre. Lycka till o kram på dig.

• Princess Nightingale

Trakigt att hora att han madde i ett tillstand att han inte ville vara kvar. Beklagar verkligen.

- Hur kanns det for ovrigt? Kommer du att ha bearbetat tillrakligt mkt sorg for att kunna gifta dig? Och vad hander med dina slaktningar/familj. Kanns det OK for dom att ga pa brollop? Om nagon i var narhet skulle ga bort ca 6 manader innan skulle vi nog behova skjuta upp brollopet.

Han finns med i dina och er familjs tankar och da finns han pa din brollopsdag.

*Stor kram*

• IdaÄlskarLennart

familjen och dom nära är beredd att komma på bröllop och alla är glada för det. jag klarar säkert av att gifta mig men jag skulle vilja ha han där .. !!! svårt att föklara sorgen och kännslorana.. men jag måste försöka inse att han ville inte vara kvar. ! men han älskade oss alla .. de vet jag !

Princess Nightingale skrev 2008-03-15 13:09:31 följande:

Trakigt att hora att han madde i ett tillstand att han inte ville vara kvar. Beklagar verkligen.- Hur kanns det for ovrigt? Kommer du att ha bearbetat tillrakligt mkt sorg for att kunna gifta dig? Och vad hander med dina slaktningar/familj. Kanns det OK for dom att ga pa brollop? Om nagon i var narhet skulle ga bort ca 6 manader innan skulle vi nog behova skjuta upp brollopet. Han finns med i dina och er familjs tankar och da finns han pa din brollopsdag. *Stor kram*
  • Blivande fru pettersson

Jag ska lägga min brudbukett på min systers plats (där hon valde att dö), kanske kan du göra något liknande för att hedra honom.

Han kommer alltid finnas med dig!

• Fröken Figo

åh nej vad hemskt... beklagar verkligen allas sorg. Otroligt jobbigt när ens nära och kära mått så dåligt att de tagit sitt liv.

Livet och kärleken är grymma ibland. Men bara för att livet tar slut behöver inte kärleken dö ut för det. Hoppas ni kan tänka på det som tröst på er stora dag...

• IdaÄlskarLennart

tack för dina värmande ord
    Fröken Figo skrev 2008-03-15 13:24:47 följande:

åh nej vad hemskt... beklagar verkligen allas sorg. Otroligt jobbigt när ens nära och kära mått så dåligt att de tagit sitt liv. Livet och kärleken är grymma ibland. Men bara för att livet tar slut behöver inte kärleken dö ut för det. Hoppas ni kan tänka på det som tröst på er stora dag...
  • IdaÄlskarLennart

vilken vacker idé

åh nej vad hemskt... beklagar verkligen allas sorg. Otroligt jobbigt när ens nära och kära mått så dåligt att de tagit sitt liv. Livet och kärleken är grymma ibland. Men bara för att livet tar slut behöver inte kärleken dö ut för det. Hoppas ni kan tänka på det som tröst på er stora dag...
  • IdaÄlskarLennart

det om en vacker idé skulle till en annan ! ;P

• IdaÄlskarLennart

vilken´vacker idé.

Blivande fru pettersson skrev 2008-03-15 13:22:27 följande:

Jag ska lägga min brudbukett på min systers plats (där hon valde att dö), kanske kan du göra något liknande för att hedra honom.Han kommer alltid finnas med dig!
  • Princess Nightingale

Det finns dom som lagger buketten pa minnes/gravplatsen.

Usch, det maste vara sa svart att acceptera.

Forresten, finns det ngt som tillhorde din bror som du skulle kunna ha pa dig under dagen? Aven om det satt fast i sjalva buketten, eller t.o.m strumpebandshallaren

Ngt smycke eller annat? Bara ngt som kandes riktigt personligt och som bringade dig lite narmare kanslan att han finns dar?

• IdaÄlskarLennart

gud vilken bra idé.. tack... de ska jag göra.. hans halskedja den passar även en tjej å den kan jag ha på bröllopet. fast som armband !!!

Princess Nightingale skrev 2008-03-15 13:58:58 följande:

Det finns dom som lagger buketten pa minnes/gravplatsen. Usch, det maste vara sa svart att acceptera. Forresten, finns det ngt som tillhorde din bror som du skulle kunna ha pa dig under dagen? Aven om det satt fast i sjalva buketten, eller t.o.m strumpebandshallaren Ngt smycke eller annat? Bara ngt som kandes riktigt personligt och som bringade dig lite narmare kanslan att han finns dar?
  • brud080808

Åh nej, jag beklagar verkligen sorgen. Jag lider med er.

Svar på tråden jag ville ha dig med på mitt bröllop !!!!!!!!!!!