• IdaÄlskarLennart

jag ville ha dig med på mitt bröllop !!!!!!!!!!!

Vet inte riktigt vart detta ämne hör, men jag måste bara tillängna ett inlägg åt min brorsa (min lossasbrorsa)

Jag hade så innerligt hoppats på få ha han med på mitt bröllop.
    Det var en självklarhet att han skulle vara med på mitt bröllop som är den 17de augusti -08
    men de går inte... för den 6januari hängde han sig.
    Adam, bara 19år.

jag saknar dig så brorsan hoppas du ser på mig från himlen denna stora dag. jag hade hoppats på att få ha dig brevid mig !!

• Svar på tråden jag ville ha dig med på mitt bröllop !!!!!!!!!!!
  • Jenniecarlsson

Fy så sorgligt.. Men det är klart att han ser ner på dig från sin himmel´på din stora dag..

• misstrixie

Jag beklagar sorgen, vad tråkigt att höra.

Är säker på att han skulle vilja att ni får mycket lycka och glädje på er bröllopsdag och resten av livet.

Kramar

• IdaÄlskarLennart

jo, jag tror också han gör det. men just nu känns de så konstigt att gifta sig utan att ha han där. eller kanske inte konstigt för jag tyckeer fortfarande att de ska bli en stor livglädje med brölloppet, men de hade känts bättre att ha han där !!!!!!!!!

Jenniecarlsson skrev 2008-03-14 21:48:34 följande:
    Fy så sorgligt.. Men det är klart att han ser ner på dig från sin himmel´på din stora dag..
  • Efter 11 år är det min tur

Med stora vingar håller han om dig och om du känner efter riktigt på din dag kommer du känna en liten kläm runt dig,en ängla kram....han finns med dig det är jag säker på!!

• Aleta

Jag beklagar verkligen sorgen!
    Det blir så tomt efter en älskad människa.
    Jag känner med dig.

• Humlan66

Jag beklagar sorgen men jag kan nästan med all säkerhet säga att han finns där på din dag och jag tror du kommer att känna av honom på något vis, man brukar göra det .Nog vakar han över dig alltid ;)

Lycka till på din dag

kram

• bara jag

Jag vill också beklaga så mycket. Vad hemskt för dig och hela din familj...klarar du ändå av bröllopet? En sån här tid när du o din blivande ska vara lyckliga och planera till ert livs kärleksfullaste och underbaraste dag...
    Styrkekramar till dig från mig!!!!

• IdaÄlskarLennart

detta är de finaste någon skrivigt till mig !tack.. de kändes spå bra att läsa din kommentar !! =)

Efter 11 år är det min tur skrev 2008-03-14 21:52:32 följande:

Med stora vingar håller han om dig och om du känner efter riktigt på din dag kommer du känna en liten kläm runt dig,en ängla kram....han finns med dig det är jag säker på!!
  • IdaÄlskarLennart

klarar av det gör jag. min blivande hjälper mig och tröstar mig. visst är de jobbigt men han hade nog viljat att jag ska slutföra mina planer på bröllop !! .. men jag saknar han så mycket och de känns jobbigt i olika stunder. jag känner hans närhet ibland och han ger mig kraft och styrka till att fortsätta med planeringen ! min kompis hade umgåtts med brorsan sista kvällen innan han tog bort sig, de sista han hade pratat om var mig och mitt bröllop att han ville så gärna att jag skulle gifta mig och att han tycker så mycket om mig !! de käns så bra att veta de i alla fall .. !!! =/

bara jag skrev 2008-03-14 21:59:44 följande:

Jag vill också beklaga så mycket. Vad hemskt för dig och hela din familj...klarar du ändå av bröllopet? En sån här tid när du o din blivande ska vara lyckliga och planera till ert livs kärleksfullaste och underbaraste dag...Styrkekramar till dig från mig!!!!
  • bara jag

Ja, det är verkligen en stor tröst att veta det!!!

Svar på tråden jag ville ha dig med på mitt bröllop !!!!!!!!!!!