• bruden08

Kan man ge det som morgongåva?

www.namnsmycken.com/man.html

den som det står tre namn på fast jag vill ha det som halsband i ett läderband, vad tycker ni?

• Svar på tråden Kan man ge det som morgongåva?
  • bruden08

Visade du morgongåvan ska inte den vara hemlig

• bruden08

åh vill ingen hjälpa mig har ju sådan beslutångest

• bruden08

Får väl ge upp för ikväll och hoppas att det har kommit massor med bra tips imorgon
    nattinatti ses imorgon igen var så säker

• pialotta124

Eh, jo den ska vara hemlig, men eftersom han inte är ngn smyckeskille så surfade jag in på namnsmycken.com och liksom bara råkade visa honom halsbandet. Han blev eld och lågor och ville ha det nu på en gång i 40-årspresent ist för som morgongåva. Så nu står jag här igen utan morgongåva, men med en nöjd och glad man som är stolt som en tupp:). Får väl köpa manschettknapparna fr samma märke i morgongåva eller nåt...Jag köpte halsbandet med ankarkättingslänk med 2 namntags med våra namn på-så fiiint på min manliga man!

• sussa84

Skriv barnens namn, ditt namn o bröllopsdatum

eftersom vi inte har barn än tänkte jag skriva hans namn, mitt namn, bröllopsdatum o kärlek

bruden08 skrev 2008-03-12 00:01:17 följande:
    åh vill ingen hjälpa mig har ju sådan beslutångest
  • 20080802

Gillar också idén skarpt men förstår din ångest om vad du ska skriva. Min man skulle nog vilja ha barnens namn också men jag skulle tycka det kändes konstigt att skriva våra tre namn. Är ju inte barnen han gifter sig med liksom... Särskilt om man skriver dit bröllopsdatum. hmm... svårt fall. Men jag tror i alla fall att antingen datum ELLER barnens namn.

Hoppas också att någon annan ska komma med en revolutionerand eidé för i så fall kan jag tänka mig att hänga på "trenden".

• Aleta

Jag funderar på en sådan där med fyra sidor ochså mitt namn + de två barnens + "mina flickor" på fjärde sidan.

• sussa84

Det är sant, det tänkte jag inte på...
    ditt namn,barnens namn o kärlek
    ditt namn,hans namn,vigseldatum o kärlek
    amor,vincit,omnia o erat vigseldatum
    amor,vincit,omnia o ditt namn

20080802 skrev 2008-03-12 09:00:12 följande:
    Gillar också idén skarpt men förstår din ångest om vad du ska skriva. Min man skulle nog vilja ha barnens namn också men jag skulle tycka det kändes konstigt att skriva våra tre namn. Är ju inte barnen han gifter sig med liksom... Särskilt om man skriver dit bröllopsdatum. hmm... svårt fall. Men jag tror i alla fall att antingen datum ELLER barnens namn.Hoppas också att någon annan ska komma med en revolutionerand eidé för i så fall kan jag tänka mig att hänga på "trenden".
  • bruden08

bra tips men jag är fprt5farnade lite klyven
    tycker ni det ser omanligt ut att ha ett halsband som det står kärlek på?

• matildaochniklas

Nej, det tycker jag inte. Inte om det är tillsammans med barnens eller ditt namn!

bruden08 skrev 2008-03-12 17:28:54 följande:
    bra tips men jag är fprt5farnade lite klyventycker ni det ser omanligt ut att ha ett halsband som det står kärlek på?
Svar på tråden Kan man ge det som morgongåva?